Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer over det hele, forhindre mig i at trykke på de rigtigt ting.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg har lige et spørgsmål.. jeg har selvfølgelig min standart reklamer fra Amino, som jeg med vilje ikke har slået fra, det ikke gør mig noget!

Men oven i det, vælter jeg rundt i reklamer over det hele, det forhindre mig at trykke på de rigtige ting, hver gang jeg går ind i noget andet, så popper det op med 3 yderlige vinduer med reklamer, nede i hjørnet ved siden og nogle gange midt på siden.. det er ikke aminos for disse her er alle steder.

det er ret irriterende, det sløver også min pc når jeg skal ind et andet sted, tager det dobbelt så lang tid,  fordi den lige skal åbne 40 reklamer inden..

er der nogle der ved om det er noget jeg kan slå fra i browseren, det er alle mine browser den gør det på, firefox, google crome, live, mm

jeg ved ikke hvorfor det gør det... nogle der kan hjælpe mig med at fjerne disse reklamer?

nogle gange, foller en reklame amino eller andre sider ned, for at komme med en bil reklame f.esk..

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig lyder det mere at du har malware på din pc. download den gratis version af Malbites og køre den og se om ikke det vil hjælpe 

https://www.malwarebytes.org

Hilsen

Jacob Ajan

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også installere Adblock plus i din browser.

Den fjerne automatisk alle reklamer på de sider du besøger.   

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

okay.. tusind tak for svarene det vil jeg da lige prøve.. :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:

Du kan også installere Adblock plus i din browser.

Den fjerne automatisk alle reklamer på de sider du besøger.   

Ikke specielt godt råd når der er tale om reklamer der kommer andre steder fra end hjemmesiden, fjerner ikke problemet, skjuler det blot i et stykke tid. 

Som Jacob siger, prøv malwarebytes og eventuelt også spybot search and destroy. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :

Hej..

Jeg har lige et spørgsmål.. jeg har selvfølgelig min standart reklamer fra Amino, som jeg med vilje ikke har slået fra, det ikke gør mig noget!

Men oven i det, vælter jeg rundt i reklamer over det hele, det forhindre mig at trykke på de rigtige ting, hver gang jeg går ind i noget andet, så popper det op med 3 yderlige vinduer med reklamer, nede i hjørnet ved siden og nogle gange midt på siden.. det er ikke aminos for disse her er alle steder.

det er ret irriterende, det sløver også min pc når jeg skal ind et andet sted, tager det dobbelt så lang tid,  fordi den lige skal åbne 40 reklamer inden..

er der nogle der ved om det er noget jeg kan slå fra i browseren, det er alle mine browser den gør det på, firefox, google crome, live, mm

jeg ved ikke hvorfor det gør det... nogle der kan hjælpe mig med at fjerne disse reklamer?

nogle gange, foller en reklame amino eller andre sider ned, for at komme med en bil reklame f.esk..

Ja det hedder naggin og er lavet for at få dig til at købe et plus medlemskab.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remy:
Ja det hedder naggin og er lavet for at få dig til at købe et plus medlemskab.

Ja.. men det er ikke Aminos reklamer, jeg vil have væk... det er alle de andre som kommer og forhindre mig i at klikke på mine ting.

jeg har aminos reklamer på med vijle, jeg har plus medlem, og valgt ikke at slå dem fra, det er mere alle de andre reklamer, som jeg er ret irriterende...  f.esk nu da jeg skulle skrive et indlæg kom der 5 nye vinduer op, samt i hvert hjørne og nederst i bunden..

Men jeg prøve lige det første forslag.. :)

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Vinberg - dicm.dk:
Ikke specielt godt råd når der er tale om reklamer der kommer andre steder fra end hjemmesiden, fjerner ikke problemet, skjuler det blot i et stykke tid. 

Det er ment som en mulighed for at undgå fremtidige lign. problemer. Med Adblock kan du sagtens godkende sider du stoler på, så reklamerne bliver vist.

Men helt enig i, at trådstarter skal starte med at rense computeren med diverse anti malware programmer. 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)