Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp min shop er nede.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vil bare sige tusinde tak for alt jeres feedback, siden virker nu helt efter planen igen. Løsningen var at jeg fik Meebox support til at fixe problemet (mod betaling)

Det var noget med nogle rewrites og nogle andre ting jeg ikke har styr på.

Tak for jeres støtte, det er meget prisværdigt :-)

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:07

Hej Frank,

Jeg er glad for at vi kunne være få løst dine problemer og samtidig få dit website op og køre :-)!

Mvh
Casper Ackermann
Community Manager, Meebox.net. 

Fra Randers
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:30

Nu spørger jeg bare nysgerrigt, da jeg er tidl. IT mand selv. Hvad var problemet helt præcist? hvis det er ok at spørge?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 09:03

Carsten.  Jeg ved det ikke præcist hvad de har lavet, men kan konstatere at det virker nu.  Jeg fik at vide at for at flytte hjemmesiden var det nok bare at downloade via FTP alle filerne til hjemmesiden og derefter uploade den igen til den nye host.

Det kan man så ikke, og det vidste jeg et eller andet sted også godt, men når man fik det fortalt fra en support medarbejder at det ikke skulle give anledning til nogen problemer af nogen art så troede jeg på dette.

Fakta er at der er en masse filer der skal tilrettes til den nye host og det overgår min forstand. Igen det vigstigte i den her sag er at det virker efter hensigten :-)

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)