Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af sexlegetøj?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle her på Amino

Jeg går og tænker på at åbne sådan online sexshop hvor man kan købe sexlegetøj osv. da jeg kan forstå sexlegetøj sælger godt  og vil gerne så gerne af det her kontanthjælp for det er bare ikke sjovt :( og da jeg har nogenlunde styr på at lave hjemmeside (amatør) med wordpress. Tænkte jeg at det måske er en god ide at prøve og lave sådan en eortik webshop men da jeg desværre ikke har råd til at købe noget lager ind tænkte jeg om det var muligt at nogen herinde kender et sted hvor man kan sælge direkte fra leverandørens lager? 

Håber der en kan hjælpe :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 22:07

Du søger en Dropship løsning :)
Det bedste du kan gøre er at skrive til alle leverandører og spørge dem :)

i samme omgang, kan du jo passende spørge hvad de kan gi dig af rabat og specielle priser :) hvis du bare følger strømmen bliver du aldrig rig :) det handler om at presse citronen hvis du vil tjene penge, og du kan højest få et nej :)

Mvh

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:09

Udover at søge efter dropshipping løsninger, ville jeg også allerede nu prøve at tænke på hvordan du kan gøre det lidt anderledes, sjovt osv end andre på markedet.

Godt være at det er et marked der sælger godt, men der er også rigtig mange omkring budet.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Nov 13
Skrevet kl. 23:17

Ja det må være Dropship jeg søger. Vidste ikke lige der fandtes et ord for det og mange tak for dine rigtig gode råd. Ville være dejligt at blive rig ja men vil bare gerne kunne forsørge mig selv og ikke være på kontant hjælp så hvis bare det kan lade sig gøre er jeg super glad :D Men igen tak for tippet :)

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Nov 13
Skrevet kl. 23:26

ja der er dælme mange faktisk rigtig mange det jeg dog vil prøve at gøre anderledes er at hendvende mig mest til Herre da jeg syntes mange sexshops mest er til kvinder. Men ellers vil jeg lige gøre som du siger at gå tænkebox og lige undersøge de forskellige sider en extra gang og finde ud af hvad man kunne gøre anderledes. Takker dine guld korn de altid super gode at få :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)