Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af affiliate website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil høre om der var nogle der kunne komme med noget respons til en affiliate site som jeg er i fuld gang med. Der ligger en betaversion ude lige nu.
Hvad synes i evt om ideen og emnet? Er der nogle der har nogle gode råd til at få den til at køre godt?
Evt. noget grafisk feedback, så det kan forbedres? :) 

Websitet er www.nummerpladebetydning.dk

Alexander Rasmussen

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Skrevet kl. 01:01

er der eventuelt nogle som har et forslag til udseende af logo? som kunne være kendetegnet for websitet?

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 03:28

Hej Alexander

Jeg er nysgerrig i forhold til hvordan du vil tjene penge på siden? Hvor mange månedlige søgninger er der eksempelvis på det din side tilbyder hjælp med, og hvordan vil du skabe indtjening? AdSense? Affiliate? 

Du skal nok også gøre dig overvejelser i forhold til hvordan du vil holde siden aktiv - kan du blive ved med at forny den med blogindlæg eller anden form for aktivitet, der får siden til at vokse, eller vil du holde siden som en stationær service, der kun har en forside?

Og så tænker jeg at skrifttypen nok bør laves om så den bliver mere tydelig :-)

Mvh

Thomas  

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Skrevet kl. 23:46

Hej

Jeg havde tænkt mig at få Adsense til at godkende min side, så jeg kan få lagt nogle reklamer ud. Desværre har jeg for lidt indhold endnu til at de gider godkende mig.

Det skulle mest være en side der kunne stå for sig selv et godt stykke tid. Hvis der kommer nye regler vil jeg selvfølgelig skrive det ind.

Skrifttypen er du ikke den eneste der har kommenteret på :) Så når jeg opdatere siden, vil jeg lave den med en anden skrifttype :)

Mvh

Alexander Rasmussen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)