Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan udgiver man en DVD?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Jeg har arbejdet i 2 år på en DVD, som jeg ønsker at udgive.

Det er en komedie på halvanden time, som har opnået et særpræg og en stil, som skiller sig ud fra mængden.

Har planer om at sælge den på min hjemmeside, og distribuere den som DVD i hjemmelavet Covers.

Er der nogen, der ved om man "bare" kan sælge en DVD uden videre, eller om den skal godkendes af nogen først?

Og er det tilladt at have rekvisitter med, som en Carlsberg øl, der står på et bord osv?

Håber I kan svare, og mange tak!

MVH Kasper LK

Fra Løgstør
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde ikke være et problem at have diverse rekvisitter med, jeg har aldrig set noget fogedforbud for nogen af de film jeg har hjulpet med. 

Husk en god menu, brug et godt dvd authoring program og få lavet en fed menu. efter det så husk at lave en ordenlig master på en dvd9+ brug gerne mange cce passes for at få den bedste kvalitet. 

Så er det ellers bare ind til et dvd trykkeri med den, de laver så en glass master og trykker din dvd. 

Håber det kunne hjælpe. 

Thomas

Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bach:
Husk en god menu, brug et godt dvd authoring program og få lavet en fed menu. efter det så husk at lave en ordenlig master på en dvd9+ brug gerne mange cce passes for at få den bedste kvalitet. 

Tak for svaret!

Er der noget særligt program, som du kan anbefale, som har disse funktioner indbygget?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)