Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel skal vi vælge?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg anbefaler klart serverfruit.dk!

-Livechat 24/7 - wordpress hjælp og andet!

-99,99% oppetid

-Hurtige servere

-1 click installer

-Sikkerhed i særklasse 

Osv, osv!!!

Jeg har mine domæner hos serverfruit og jeg er meget tilfreds med deres hosting og support!

Mvh.

Anders Toft Braun

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ikke fordi jeg har nogen erfaring med serverfruit, men det er sjovt din anbefaling med 5 stjerner kommer lige efter et spamindlæg med affiliatelink til samme, som blev slettet efter få minutter.

Det virker ikke som den seriøsitet som ham fra serverfruit plejer at svare på indlæg med.Smile

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Altså, jeg ved ikke helt hvad du taler om, men jeg er bare en kunde der er tilfreds med deres hosting og support :)

 

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Karsten,
Jeg ved ikke hvilket affiliate link du mener jeg har lagt ind på Amino. Jeg er en tilfreds kunde, som anbefaler en virksomhed.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina,

Jeg har før brugt Meebox, som har fungeret fint til mit behov. Du kan prøve at se i nogle af alle de andre tråde omhandlende valg af webhotel her på Amino.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders,

Jeg skriver ikke det var dig, men det er påfaldende at der først kommer et affiliate spamindlæg, og derefter et indlæg med 5 stjerner, som anbefaler en leverandører, der elles ikke får så mange anbefalinger normalt.

Det plejer at være de mere etablerede leverandører, der bliver fremhævet mest, men jeg tror der gerne serverfruit har en fin service. Og jeg tror da heller ikke de er interesseret i at aminos regler bliver brudt, for at deres affiliatepartnere skal tjene en skilling.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Det plejer at være de mere etablerede leverandører, der bliver fremhævet mest, men jeg tror der gerne serverfruit har en fin service. Og jeg tror da heller ikke de er interesseret i at aminos regler bliver brudt, for at deres affiliatepartnere skal tjene en skilling.

Hej Karsten,

Vi er en lille virksomhed, som har få kunder. Men de kunder vi har vil vi gerne behandle så godt, at de ikke kan andet end at anbefale os. Vi har hentet flere af vores kunder på Amino, og derfor ser man at vi er blevet anbefalet herinde.

Når det så er sagt er vi naturligvis ikke interesserede i, at Aminos regler, eller nogen andre regler, bliver brudt. Hvis du har det affiliate link skal du være velkommen til at kontakte mig over PM, og så skal jeg sørge for at der bliver taget hånd om sagen.

God dag til dig. :)

Til trådstarter kan jeg sige - at hvis du ønsker et godt webhotel hvor du får en god service så er vi måske det rigtige valg. Du skal i hvert fald  være velkommen til at kontakte os hvis du har nogen spørgsmål.

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Bettina,

Vi har hos Youshoe server til vores shop hos Meebox. Kan dog kun anbefale deres prohotel og ikke det billige, det køre simpelthen for langsomt.

Har ligeledes en blog på Unoeuro som er noget billigere men svartiderne er lidt hurtigere. Inden så længe tester vi vores shop på et andet domæne for at se om vi kan få det hele til at køre endnu hurtigere end det er idag.

Så mit svar må være, start med Unoeuro - Det er billigst og super hurtigt at komme igang :)

Mange hilsner

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)