Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsstart, driller!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg også vi skal.

At diskutere med folk der mener de er bedre alene fordi de kan nedværdige folk, give danmarks største bank et øgenavn (flot...) og som ikke har eller kan danne egne holdninger. Det er et niveau jeg ikke kan nå ned på. Sorry.

At diskutere med en person, der vedholdende fastholder, at Danske bank er en 'gebyr bank' og 'bare er dyr' - uden på noget tidspunkt at forholde sig til, at i indlæg nummer 2 har i tråden er der bevis på det modsatte. - Det er nok for ensidet en person til at jeg vil kunne føre en fornuftig samtale med vedkommende (det kan man nok ikke... At føre samtaler kræver jo også at man lytter til hvad den anden part siger).

Jeg er en del mere konstruktiv end dig. Jeg mener, at man skal forholde sig til fakta....... ALLE fakta...

Så ja... - Lad os bare holde det ved det.

Hvis du vil, så svar bare. Jeg giver ikke flere svar i denne tråd.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:16

Carsten Kvist:

Det tror jeg også vi skal.

At diskutere med folk der mener de er bedre alene fordi de kan nedværdige folk, give danmarks største bank et øgenavn (flot...) og som ikke har eller kan danne egne holdninger. Det er et niveau jeg ikke kan nå ned på. Sorry.

At diskutere med en person, der vedholdende fastholder, at Danske bank er en 'gebyr bank' og 'bare er dyr' - uden på noget tidspunkt at forholde sig til, at i indlæg nummer 2 har i tråden er der bevis på det modsatte. - Det er nok for ensidet en person til at jeg vil kunne føre en fornuftig samtale med vedkommende (det kan man nok ikke... At føre samtaler kræver jo også at man lytter til hvad den anden part siger).

Jeg er en del mere konstruktiv end dig. Jeg mener, at man skal forholde sig til fakta....... ALLE fakta...

Så ja... - Lad os bare holde det ved det.

Hvis du vil, så svar bare. Jeg giver ikke flere svar i denne tråd.

Imponerende karakteristik af en, ja jeg ved ikke ....

Dit sidste indlæg siger mere om dig som person end noget andet.

Din "konstruktive" tilgang til fakta er så den eneste gyldige, der er rigtig flot!

Til sidst kan jeg kun konstatere, at du ikke diskuterer, men fremkommer med nogle påstande og argumenter om personer, som du ikke kender og derudover ikke gider du ikke engang at læse hele tråden.

Med hensyn til at lytte, så er det en to-vejs kommunikation, som du åbenbart ikke evner, men derimod stædigt fortsætter dine underlige udmeldinger, som i hvert fald ikke har ret meget med fakta at gøre.

Jeg kan omkring Danske Bank så afslutningsvis henvise til denne

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2013/12/26/1226074249.htm

Tonny 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:37

Jeg tror desværre, at alles erfaring med banker er af begrænset nytte, da forudsætningen for, at den ene eller anden fik en konto ofte er så totalt forskellig, at det ikke giver det store

Den Danske Bank var givet i kaos og væsentlig årsag til en del bankpakkerne. De har også selv medvirket til navn som gebyrgrib både ved ledelsesoptræden og ved konkret udmelding af nyt gebyr politik (som vel til dels koste sidste adm dir jobbet)

Det er en stærk bank, og den kommer igen, og der er ikke grund til at skulle sætte fast karakter på bankerned, for det er så individuelle krav der stilles

DDB trænger til at bevise bedre end den har gjort de sidste flere år, men jeg tror den kommer til at gøre det

mvh John H (Nordea kunde - og tilfreds der)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  OBUZI Skrevet kl. 22:45

Som startende selvstændig kan Danske Bank ikke anbefales med mindre man er kunde i forvejen og har et særligt godt forhold til dem. Længere er dén ikke. Dokumentation o.lign. behøves ikke. De tager sig godt af deres ''gode'' kunder, men som ny kunde er der et par trin man skal klatre op af.

Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  OBUZI Skrevet kl. 22:48

ps. er kunde hos Danske Bank, Bank Nordik og Jyske Bank.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)