Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg bare slukke og lukke eller

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl om hvad hulen jeg skal. Jeg har en lille virksomhed det har jeg snart haft en del år. I 2005-2009 arbejdede jeg som selvstændig entreprenør og Vognmand og havde en lille forretning ved siden af hvor jeg solgte Sexlegetøj på kræmmermarkeder. i 2008 kom krisen og jeg blev også ramt. 

Jeg har siden kæmpet lidt med hvad jeg nu skulle finde på i slutning af 2013 vælger jeg at kaste mig ud telemarketing (har erfaring da jeg har arbejdet i telemarketing for 2 år siden). vi har nu været igang et lille stykke tid og kan se at lige på outbounds vinder vi ikke en pin. 

Nu har familien snakket lidt frem og tilbage om vi bare skal lukke ned eller finde en anden branche.

Vi har snakket lidt om at arbejde på inbounds og livesupportchat (de der chat der er på de fleste webshops og hjemmesider men mange gange offline) og så måske noget med messer.

det med messer tror vi selv at der kunne være et marked. Nogle selvstændige vil gerne på messer men kan ikke overskue alt der der skal ordnes inden man skal afsted. og så opgiver man. 

Så er det lige der er et marked for det med livesupporthatten og messehjælp. Eller skal jeg bare erkende at jeg er kommet dertil at jeg er overhalet af de unge kræfter og iværksætter.

Go´ weekend 

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 18:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad mener du med at I ikke vinder noget på outbound?

kan du ikke finde kunderne, eller kan du ikke udføre arbejdet eller kan du ikke tjene nok?

så vidt jeg forstår har du kun været i gang i 3-4 mdr?

så er det meget hurtigt at give op synes jeg. Ting tager tid, og jeg kan fortælle dig at inbound nok er endnu sværere at komme i gang med, det kræver også flere medarbejdere hvis du skal høre det ordentli.

giv den en skalle, og giv det lidt tid, der er mange der efterspørger salg og møðebooking, så det burde være til at lave en forretning på.

jeg var lige inde på din hjemmeside.... Du reklamere med en livestatistik der siger nul til det hele. Du skriver at dine medarbejdere lige kan arbejde en time inden de tager i skole, og endda at de kan gøre det fra toget.....

glem det jeg skrev ovenover, og glem alt om succes i telemarketing, det er alt for useriøst det du har gang i.

skulle du vælge at fortsætte bør du i det mindste få nogen til at læse korrektur på din side

mvh Mette

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 18:15

Mette Monty Koor:

glem det jeg skrev ovenover, og glem alt om succes i telemarketing, det er alt for useriøst det du har gang i.

skulle du vælge at fortsætte bør du i det mindste få nogen til at læse korrektur på din side

er igang med læse konkrektur

Jamen det er jo dejligt at høre at jeg min plan med at medarbejderne kunne arbejde uden at møde på et kontor er useriøs

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:22

Hej Hansen

Hansen:
Så er det lige der er et marked for det med livesupporthatten og messehjælp.

Det er noget, som du skal ud og undersøge.

Hansen:
Eller skal jeg bare erkende at jeg er kommet dertil at jeg er overhalet af de unge kræfter og iværksætter.

Jeg synes, du skal fortsætte, hvis du stadig har gejsten og selv føler, at du kan få det op at køre igen. 

Vi skal jo ikke fortælle dig, hvad du skal. Det er noget du selv skal finde ud af.

Uanset hvad det bliver, så vil jeg ønske dig held og lykke.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ville bare aldrig hyre en meget ung pige/ dreng der skulle repræsentere mit firma i et telefonopkald foretaget på farten i et tog...

men det er da muligt det bare er mig.....

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 19:02

Mette Monty Koor:

Jeg ville bare aldrig hyre en meget ung pige/ dreng der skulle repræsentere mit firma i et telefonopkald foretaget på farten i et tog...

men det er da muligt det bare er mig.....

Nu er der også studerende der er fra 18-40 år.

Det med toget ja nok et dårligt eksampel.

Det kan jeg godt se

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 19:07

Søren M. Nielsen:

Hansen:
Så er det lige der er et marked for det med livesupporthatten og messehjælp.

Det er noget, som du skal ud og undersøge.

Jeg har undersøgt lidt på det marked og har fundet ud af at ca. 50-65% af de sider jeg har set på er chatten offline. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Hansen:
Jeg har undersøgt lidt på det marked og har fundet ud af at ca. 50-65% af de sider jeg har set på er chatten offline.

Hvor mange af de webshops er reele fuldtidsvirksomheder, som kan bære en omkostning til service?

Hvor mange er fritidsprojekter og ligende uden kapital?

Og ikke mindste, hvor mange vil stille krav til indgående produktkendskab hos en servicepartner, som skal være første kontakt med kunden?

---

Online chat er = mange spørgsmål til produkterne, som kræver seriøs branche- og produktviden.

Smile

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 19:53

Karsten Sønderup Hansen:
Online chat er = mange spørgsmål til produkterne, som kræver seriøs branche- og produktviden.

Det kræver det også inden for telemarketing eller ihvertfald viden om det produkt du skal sælge. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03

Med telemarketing arbejder du med et enkelt konkret produkt, en webshop indholder ofte over 1.000 produkter, hvor dette kræver særlige brancheviden at yde kvalificeret produktsupport på.

Eks.: Ved en IT-webshop kan du som sælger ikke tilegne dig den viden, der kræves for at svare på mine spørgsmål til en server, da du ganske enkelt ikke vil kunne forstå mine spørgsmål. Svarer du forkert, vil enhver serverkunde (it-tekniker) være tabt.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)