Jeg er lidt i tvivl om hvad hulen jeg skal. Jeg har en lille virksomhed det har jeg snart haft en del år. I 2005-2009 arbejdede jeg som selvstændig entreprenør og Vognmand og havde en lille forretning ved siden af hvor jeg solgte Sexlegetøj på kræmmermarkeder. i 2008 kom krisen og jeg blev også ramt. Jeg har siden kæmpet lidt med hvad jeg nu skulle finde på i slutning af 2013 vælger jeg at kaste mig ud telemarketing (har erfaring da jeg har arbejdet i telemarketing for 2 år siden). vi har nu været igang et lille stykke tid og kan se at lige på outbounds vinder vi ikke en pin. Nu har familien snakket lidt frem og tilbage om vi bare skal lukke ned eller finde en anden branche. Vi har snakket lidt om at arbejde på inbounds og livesupportchat (de der chat der er på de fleste webshops og hjemmesider men mange gange offline) og så måske noget med messer. det med messer tror vi selv at der kunne være et marked. Nogle selvstændige vil gerne på messer men kan ikke overskue alt der der skal ordnes inden man skal afsted. og så opgiver man. Så er det lige der er et marked for det med livesupporthatten og messehjælp. Eller skal jeg bare erkende at jeg er kommet dertil at jeg er overhalet af de unge kræfter og iværksætter. Go´ weekend |
Hvad mener du med at I ikke vinder noget på outbound?
kan du ikke finde kunderne, eller kan du ikke udføre arbejdet eller kan du ikke tjene nok?
så vidt jeg forstår har du kun været i gang i 3-4 mdr?
så er det meget hurtigt at give op synes jeg. Ting tager tid, og jeg kan fortælle dig at inbound nok er endnu sværere at komme i gang med, det kræver også flere medarbejdere hvis du skal høre det ordentli.
giv den en skalle, og giv det lidt tid, der er mange der efterspørger salg og møðebooking, så det burde være til at lave en forretning på.
jeg var lige inde på din hjemmeside.... Du reklamere med en livestatistik der siger nul til det hele. Du skriver at dine medarbejdere lige kan arbejde en time inden de tager i skole, og endda at de kan gøre det fra toget.....
glem det jeg skrev ovenover, og glem alt om succes i telemarketing, det er alt for useriøst det du har gang i.
skulle du vælge at fortsætte bør du i det mindste få nogen til at læse korrektur på din side
mvh Mette