Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg bare slukke og lukke eller

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  OBUZI Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

''messehjælp'' lyder som en god ide, dog skal du undersøge hvor stort markedet egentlig er.

En anden ting vedr. messer: gør dig ekspert i rådgivning vedr. messer. Det er ikke bare nok at komme og sætte en stand op, der skal mere til.

Eksempel: Udstilleren printer tusindevise flyers ud, men det gør de 300 andre udstillere også. Det virker ikke optimalt.

Udstilleren giver gratis bolcher, med det gør de andre 100 også.

Der er kort sagt meget spild.

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 09:34

Indie Company:

Eksempel: Udstilleren printer tusindevise flyers ud, men det gør de 300 andre udstillere også. Det virker ikke optimalt.

Udstilleren giver gratis bolcher, med det gør de andre 100 også.

ved godt der vil være en masse f.eks ting med Logo flyer osv. Jeg er heldig at jeg har bygget en rimelig stort netværk i mit liv og jeg har mange forskellige mennesker i mit netværk også trykkerier reklamefolk osv. mange gange kan jeg få små mængder og lidt andre priser. 

ved godt det er et marked der selvfølgelig skal undersøges og jeg skal sætte mig ned og blive klogerer på hvad er for nogle messer der er rundt omkring i landet og hvilke slag folk kommer til disse messer. 

Men jeg har tænkt lidt i nat og tænker kunne man ikke kombinere det jeg udbyder idag og messehjælp...

eller er det al for meget under samme tag? 

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 09:48
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 10:05

Hej Hansen :) 

Først og fremmest: Nej, du skal ikke lukke og slukke hvis du selv føler at du kan komme ovenpå.

jeg kan se at der er nogle få andre der udbyder messehjælp, og dette kunne måske være en god idé, hvis det er en branche du har erfaring indenfor. Som det blev nævnt tidligere: Det er ikke nok bare at dukke op og så stå med en standard stand, det giver ingen værdi for dine kunder - du skal ud og skaffe dig en masse viden om hvordan man laver en succesfuld stand, som de virksomheder der benytter dit firma kan bruge til noget. Ideen er god! :) 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:09

hvis virksomheden er op ad bakke, så synes jeg du skal skal overveje at kombinere forsat drift med at søge arbejde. Vi har jo desværre vel alle et vist behov for at skaffe lidt penge til huse, og derfor - inden du er ude i noget med dagpenge ( som du måske alligevel ikke kan modtage ) så søg så mange jobs som muligt, samtidigt med at du beholder dit CVR og bruger alle andre timer på det

Jeg tror desværre mange servicefag er lidt op ad bakkke for tiden. Alle sparer. Hvor vi for 10 år siden fløj business og havde vinduespudser hver måned, så tager vi alt det vi kan selv. Det gælder derfor, hvis du vil drive messeservice eller lignende, om at være utroligt meget bedre, end det folk mener de kan klare selv

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 12:31

Kim Westphal Andersen:
Hvad sælger du via telemarketing ?

tja vi har taget nogle kunder hvor markedet er meget mættet. Desværre. det er seo, hjemmesider og rengøring. 

Selvfølgelig vil vi gerne havde noget andet ind.

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 12:36

Daniel Poulsen :
jeg kan se at der er nogle få andre der udbyder messehjælp, og dette kunne måske være en god idé, hvis det er en branche du har erfaring indenfor. Som det blev nævnt tidligere: Det er ikke nok bare at dukke op og så stå med en standard stand, det giver ingen værdi for dine kunder - du skal ud og skaffe dig en masse viden om hvordan man laver en succesfuld stand, som de virksomheder der benytter dit firma kan bruge til noget. Ideen er god! :) 

Jeg er så heldig at jeg har været med I Young Enterprise og faktisk blevet dommer der iår. 

Young Enterprise, der skal man faktisk lave en stand på 1x1 meter, og den skal skille sig ud fra de andre. Her har jeg fået mange gode værktøjer med. og har lært en masse. 

Selvfølgelig skal jeg lære mere og ud som gæst på en masse messer for at se hvad de andre gør, der vil jeg give jer alle 100% ret. 

Ved godt det ikke bare er at smække en stand op og håbe den giver kunder, så langt er jeg faktisk kommet. 

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 12:37

Cookie - John Hannover:

hvis virksomheden er op ad bakke, så synes jeg du skal skal overveje at kombinere forsat drift med at søge arbejde. Vi har jo desværre vel alle et vist behov for at skaffe lidt penge til huse, og derfor - inden du er ude i noget med dagpenge ( som du måske alligevel ikke kan modtage ) så søg så mange jobs som muligt, samtidigt med at du beholder dit CVR og bruger alle andre timer på det

Jeg tror desværre mange servicefag er lidt op ad bakkke for tiden. Alle sparer. Hvor vi for 10 år siden fløj business og havde vinduespudser hver måned, så tager vi alt det vi kan selv. Det gælder derfor, hvis du vil drive messeservice eller lignende, om at være utroligt meget bedre, end det folk mener de kan klare selv

vh John H

vil give dig ret, jeg har nu valgt at tage noget uddannelse (har ikke rigtig nogen) men er færdig her til sommer. 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 20:08

Hansen:

Jeg er så heldig at jeg har været med I Young Enterprise og faktisk blevet dommer der iår. 

Young Enterprise, der skal man faktisk lave en stand på 1x1 meter, og den skal skille sig ud fra de andre. Her har jeg fået mange gode værktøjer med. og har lært en masse. 

Selvfølgelig skal jeg lære mere og ud som gæst på en masse messer for at se hvad de andre gør, der vil jeg give jer alle 100% ret. 

Ved godt det ikke bare er at smække en stand op og håbe den giver kunder, så langt er jeg faktisk kommet. 

Fedt - tillykke med dét! :)

Jamen dér kan du se - du har en masse at bygge videre på - bare se at komme i gang, ideen er god. 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)