Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til installation af eWire på Magento

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have tilføjet eWire til min magento shop, og har i den forbindelse downloadet nogle filer fra eWire, som jeg skal bruge til installationen. 

Jeg er lidt i tvivl om jeg er på rette vej, men jeg tror jeg skal ind under - System - Magento connect manager. Her er jeg så lidt i tvivl, men er det korrekt at det så skal være Direct package file uploade ? jeg skal vælge for at uploade filerne ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 13:56

Hej Kim

Hvis den fil du har modtaget er en tar fil, så er du bestemt på rette vej! Du skal blot uploade filen via Direct Package File upload, og trykke på Upload. Herefter installeres modulet.

Du har også mulighed for manuelt at installere modulet ved at pakke filen ud og kopiere filerne op på dit site via f.eks. FTP.

Mvh

Kasper

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:05

Jeg er lidt i tvivl om det er gjort rigtigt.

Jeg hentet en tar file, pakket den ud - den bestod af to folders og en package.xml fil.

Under Direct package file uploade valgte jeg filen package.xml, som stadig var sammen med de to andre folders (var det forkert?). Det så ud til at blive godkendt, men i magento admin delen, kan jeg simpelthen ikke finde eWire nævnt nogle steder. Så lige nu er jeg i tvivl om det er gjort rigtig.

Jeg skulle måske vælge tar filen og ikke kun xml filen ?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:33

Jeg har afinstalleret ewire under Magento connect, og prøver nu at installere det igen, men bliver ved med at få beskeden om at det allerede er installeret - 

CONNECT ERROR: Package file is invalid
'./app/etc/modules/Ewire.xml' already exists

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 09:59

Hvis du pakker tar filen ud, kan du manuelt kopiere filerne ind i de respektive biblioteker i din Magento installation. Jeg har desværre ikke selv adgang til ewire modulet, så jeg kan ikke se hvilke filer modulet indeholder. 

Mvh

Kasper

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:31

Det lykkedes mig manuelt at slette ewire filerne, og så uploade tar file og få det gjort korrekt :)

- Kim -

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)