Hej Amino. Nu har jeg så endelig fået mit testprodukt i hånden, og det ser rigtig godt ud, nu er min plan jo, at kontakte diverse interesserede købere. Det er sportsudstyr, hvordan tager man skridtet til at evt. komme i kontakt med sportsklubber? Jeg have forestillet mig at finde klubberne på nettet, fået ringet formændene op, og evt snakke med dem, er der ting som måske er mere praktiske, eller? På forhånd tak. Sebastian. |
Hej,
Tillykke med det nye produkt :)
Jamen, den plan du allerede har er jo fin, det er bestemt en mulighed du kunne tage.
Nu ved jeg ikke hvad produktet er, men hvis det er ment til en special niche, eksempelvis squash bolde eller ligende, så tag ud til nogle klubber og lad nogle spillere teste den, og tag en snak med dem om hvor de køber deres grej og hvor de mener det ville være mest naturligt for dem at købe det.
Derefter kontakter du den virksomhed og siger at du har snakket med en del spillere, og det er vilde med produktet, og at de mener det villevære mest naturligt at det blev forhandlet igennem netop den webshop. Det er nemlig svært for en webshop ejer at sige nej til et produkt som tydelig vist er attraktivt for hans kunder.