Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Mailchimp virkelig så ringe?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen dejlige mennesker :)

www.RetroShoppen.com - har jeg lige nu en forside, hvor man kan tilmelde sig et nyhedsbrev.

Jeg har sat den op med Mailchimp, men jeg synes deres løsning er for besværlig for kunderne. Hver gang der er en der tilføjer sig, åbner der et nyt vindue, hvor man skal skrive sin mail en gang til, og det vil få mange til at hoppe fra tror jeg. (Prøv selv)

Findes der nogle gode alternativer, som fungerer 100% - det skal kunne lave en embeded form, da jeg skal bruge den i mit tema.

Håber i kan hjælpe mig (igen)

På forhånd 1000 high-fives herfra!

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Schlosser:
Hver gang der er en der tilføjer sig, åbner der et nyt vindue, hvor man skal skrive sin mail en gang til, og det vil få mange til at hoppe fra tror jeg. (Prøv selv)


Jeg har prøvet.

Der er bare forskel på hvem der sætter det op. Du har sat det forkert op.

Jeg har godt hørt at der er en del, der har svært ved at sætte Mail Chimp rigtigt op. 

Det var ikke tilfældet for mig, så vil da overveje at lave en tutorial om det :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
eg har godt hørt at der er en del, der har svært ved at sætte Mail Chimp rigtigt op. 

Det var ikke tilfældet for mig, så vil da overveje at lave en tutorial om det :-) 

Det er der nok mange der vil sætte pris på ja, jeg ville hvertfald! :)

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Hos os kan du få det på 3 måder.

Sign-up som du har i dag.

En formular, der ikke åbner et nyt vindue, men kalder en side hos dig efter tilmelding

Et lille vindue, der kommer frem fra toppen eller bunden af siden - efter tilmelding kan den lukke eller sende videre til en side hos dig.

Kim

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)