Som privatbruger er det desværre ikke helt lige til at integrere systemerne med hinanden. Der er adskillige måder at integrere data mellem NAV og CRM, men heldigvis har Microsoft udviklet en gratis integration-connector. Dog er den ikke helt tilgængelig, da det kræver en partnersource-login, hvilket forudsætter en partnerskab med Microsoft. Det kan jeg hjælpe dig med, hvis du har behov for det. Du kan se beskrivelsen på connector'en via dette link: Der findes også andre måder at integrere systemerne på, men det kræver enten en investering i 3. parts produkter eller en del udviklingsarbejde, hvilket jeg kun vil anbefale til komplekse integrationer. Vil lige tillade mig at høre, hvilken platform dit shop er bygget på? Webshops kan nemlig have NAV som backend, hvor alting vil blive automatiseret den vej igennem. Dog kræver det en del udviklingsarbejde at få det skræddersyet til din forretning, medmindre du selv har styr på at sætte det op. Men ja, det vil helt sikkert spare dig for en hel del ekstra arbejde, hvis der bliver sat noget integration op mellem systemerne :) |
Min shop er ikke baseret på nogen. Det er en side jeg selv har programmeret.
Det der skal tilbydes er SAAS, og derfor er det meget simpelt, og kan dårligt kaldes en shop.
Jeg går lidt ud fra at når f.eks. NAV, CRM eller C5 skal integreres at det er en API eller ligende der bare kaldes, men ved det faktisk ikke.
Vil det være muligt at integrere CRM med C5?
Hælder lidt til at C5 ikke er så omfattende som NAV, og kan få det for 399kr hvilket er nogle 100´er billigere