Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktfoto

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er, jeg har tænkt på om der er nogen der har brug for, at få taget nogen produktfotos til dere Webshop.

Jeg vil gøre det gratis, (i skal bare betale frakt) fordi jeg ikke har nogen erfaring, men gerne vil ha' det

Har ikke købt udstyr endnu, men gør det hvis der flere der er interesseret.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:35

Når du ikke har købt noget udstyr, mener du så alt fra kamera til flash, stativ osv?

- For for de fleste at det ofte er en hobby der udvikler sig, altså de har kamera og den slag. Måske bygger en lys kasse og så ellers øver sig så man har noget at fremvise. 

Erfaringen inden for fotografering generelt ? 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 6. Mar 14
Skrevet kl. 12:56

Kamera, stativ og regeringsprogram har jeg, det er lys og telt/kasse - som man selv kan lave- Havde også tænkt at øve mig, men hvis der nu var nogen der manglede nogen produktfotos, kunne jeg øve mig på deres fotos gratis, WIN - WIN

Ps. Har du et bud på et godt sæt lys?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:01

Det vil måske hjælpe folk lidt hvis du skrev hvor du holdte til, evt kunne aflevere tingene selv ?

Er ikke super stærkt på lys, men har et par butikker der helt sikkert kan rådgive dig godt, evt smid en PM.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 6. Mar 14
Skrevet kl. 13:17

hvordan sender man pm? kan du ikke skrive det her

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 13:27

Jeg støtter gerne op med nogle produkter du kan øve dig på. Du kan fange mig på nikolajl@cheapgear.dk hvis det bliver relevant.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)