Hej Aminoer :)
Jeg leder i øjeblikket efter et job, så jeg tænkte at der måske er en herinde der lige står og mangler mig, eller kender nogen som gør.
Baggrund (meget kort)
Jeg er 31 år og har været selvstændig de sidste 8 år, med 3 virksomheder. Jeg er for nylig trådt ud af det firma som var min primære indkomst, så derfor søger jeg nu et job. Jeg bor i Vallensbæk, Storkøbenhavn.
Erfaring
Jeg har som sagt 8 års erfaring med at drive firma, som primært har været e-handel, så jeg har prøvet stort set alt der er at prøve, indenfor det at drive en webshop, og jeg er vant til at varetage den daglige drift i både større og mindre webshops. Nogle af de ting som interesserer mig mest, og som jeg er skarp til, er grafisk design, online markedsføring og webdesign. Jeg følger meget med i disse emner og er altid opdateret omkring hvad der foregår. E-handel generelt er min passion.
Online markedsføring
Jeg har arbejdet med online markedsføring i mange år. Jeg har opbygget flere Facebook sider, og har godt styr på hvad der virker. Jeg har også arbejdet meget med Instagram og har godt styr på den platform også.
Nyhedsbreve er også en ting jeg har arbejdet en del med, og så har jeg basisviden indenfor SEO.
Referencer og mere detaljeret info kan selvfølgelig sendes hvis det ønskes.
Grafisk design + webdesign
Jeg har lavet grafisk design i over 10 år, både i de firmaer jeg har været med i, og på freelance basis. Jeg har lavet alt fra tryksager af enhver slags, logo design, webdesign, bannere og emballage design til retouchering, optimering af produktbilleder, fritlægning og tøj design / merchandise.
Indenfor webdesign har jeg opsat og designet en del hjemmesider, og af platforme har jeg bl.a. erfaring med Wordpress og Prestashop.
Se et lille udsnit af grafisk design og hjemmesider jeg har lavet her.
Selvom jeg trives bedst med at arbejde med de ting der interesserer mig - e-handel, online markedsføring og grafisk arbejde, så har jeg ikke noget imod at lave andre mere lavpraktiske ting som lagerarbejde/lagerstyring, pakning af pakker, kundeservice/support, osv.
Som webshopejer prøver man jo lidt af hvert, og alt det ovenstående er noget jeg har lavet masser af.
Referencer
Jeg har kortet dette indlæg så meget ned jeg kan, så det ikke bliver for langt og tungt, men jeg vil naturligvis komme med masser af referencer på ting jeg har lavet og projekter, samt mere detaljeret info om mig og de firmaer jeg har drevet, og et CV hvis det ønskes.
Hvis du vil vide mere og muligvis har et job til mig så kontakt mig meget gerne - PB her på Amino, email brianlarsen82@hotmail.com eller tlf. 26 33 04 20.
Håber at høre fra dig! :)
Mvh.
Brian Larsen
PS. Jeg har overvejet muligheden for at gå sammen med andre om et projekt, men det har kun min interesse hvis der er mulighed for løn fra starten, og selvfølgelig at jeg synes projektet er interessant.
Så jeg hører gerne fra dig hvis du står og mangler en partner til et projekt, men som sagt kun hvis der er økonomi til løn.