Jeg er kommet godt igang med min webshop i prestashop. Men jeg kan bare ikke få min top menu til at virke korrekt. Jeg har fulgt denne vejledning slavisk.
Problemet er at på min forside ændres menuen ikke, men så snart jeg trykker på et produkt eller en side, så ændre menuen sig til ikke. Jeg bruger multishop prestashop theme
Problemet er at på min forside ændres menuen ikke, men så snart jeg trykker på et produkt eller en side, så ændre menuen sig til ikke. Jeg bruger multishop prestashop theme
Har du husket at cleare din cache? Det et typisk problem når du ændre navigationen. Du finder mappen her:
Men skal det så gøres hver gang jeg laver en ændring i menuen?
Ja, lige med block top menu modulet skal du. Grunden er at din shop har aktiveret cache, og den ikke selv cleare den ved ændringer. Det ikke dumt at skrive bag øret, at ved hver ændring på din side, clearer du cachen.
Det samme gælder med style (.CSS) ændringer, at skrive et versions nummer på. I din theme/header.tpl finder du linjen som ligner denne:
<link href="{$css_uri}?v=1.3" rel="stylesheet" type="text/css" media="{$media}" /> Her kan du se et versions nummer 1.3, så vil tidligere brugere altid få den nyeste version vist :)