Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg det her med Wordpress...?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen..

Jeg har brug for at finde ud af, om jeg kan få Wordpress til at vise en ny side hver dag, kan det lade sig gøre?

Jeg er ved at lave en hjemmeside om dagen i dag, og vil gerne have det lavet sådan, at wordpress kan præsentere en ny forside hver dag, altså hver gang datoen skifter, bliver der hentet en ny siden frem, sådan at det altid er den "dags aktuelle" side der er forsiden. Dette kunne f.eks. gøres i relation til 'server time' eller lign.

Nogle idéer...?

Hilsen Anders

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 02:31

WordPress har indbygget så sider automatisk kan blive publiceret på det klokkeslet og dato du indstiller hvert enkelt til.

Hvis det er blogindlæg, så laver du bare forsiden som til automatisk at vise det nyeste blogindlæg.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 13:14

Hej Gita

Det kender jeg godt, men jeg tror ikke det er det jeg skal bruge... her skal jeg jeg vælge en dato, årstal og tidspunkt, og det duer ikke.

jeg skal ikke have f.eks. d. 4. marts til kun at blive vist den 4. marts år 2014 så skal jeg jo ændre alle siderne, mindst 365 af dem, igen til at blive vist på samme dato, året efter, det fungere jo ikke. Det skal være sådan, at på samme dato, hvert år, bliver dem specifikke side vist... dvs. at d.4. marts, altid er den 4. marts, og ikke d. 4. marts 2014, og 2015 osv.... giver den nogen mening...?

hilsen Anders

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)