Hej For cirka 1,5 år siden fik vi lavet en hjemmeside hos et lille webbureau. Siden har de stået for opdateringer, support og ændringer. Problemet er at de på den senester har hævet prisende uden begrundelse. Samtidig er de begyndt at tage penge for at udføre almindelig support arbejde og rette deciderede fejl og de er også meget langsomme til det, hvilket betyder at vi nogle gange arbejder med alvorlige fejl i uger før det bliver løst. Er der nogen der ved om der noget man kan gøre ved det? På almindelige produkter har man jo garanti og reklamationsret, er der nogen der ved hvordan reglerne er for hjemmesider? Mvh Bo |
Hej trådstarter.
Kan det tænkes at den oprindelige kontrakt har haft en tekst om en tidsperiode? Man må gerne sætte sine priser op uden at sige det til sine kunder, dog skal man vel sige det hvis man indgår en ny aftale om et stykke arbejde.
Hvis ikke du direkte har en kontrakt der siger præcis hvad webbureau'et må tage penge for og de derfor har lavet opdateringer gratis for dig, som en service det første års tid, så synes jeg det er ok at de tager noget for opdatering og vedligeholdelse af din hjemmeside.
Jeg skal da gerne overtage hvis du er interesseret.
Mvh Jens Andersen