Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo Design 350Kr

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 73
Fra  UngWebDesign Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg fyre et lækkert tilbud af som gælder resten af dagen idag

Jeg designer dig et logo for kun 350,-

Det bliver helt unikt special lavet til dig!

Her er et lille eksempel på en jeg lavede igår!

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

">http://www.youtube.com/watch?v=JznIqTDEawo

Det er vist ikke helt dig selv der har fundet på det logo, eller hvad? :) Det ligner værtfald utrolig meget det i den tutorial jeg har linket til.

">

">

">

">

">

">

">

Fra Ribe
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 64
Fra  hockeystuff.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, der blev han da godt nok taget med bukserne nede ;)

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 73
Fra  UngWebDesign Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

sagde os det var et eksempel kan godt vise nogle flere hvis det er :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis flere Smile

- Derudover har du et par tråde kørende hvor du ikke har svaret, husk ikke at glem dem Wink

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 73
Fra  UngWebDesign Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes det får jeg på plads på.... 

Her er et par eksempler 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg skal have lavet et logo hos dig kan jeg så forvente at jeg ikke finder det i en tutorial på youtube eller andetsteds på nettet? For hvorfor betale for noget jeg selv ville kunne gå ind og "kopiere"? Hvilket program bruger du til at lave logoer i? 

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Helt ærligt, så er dine logoer ikke særligt pæne. Overhovedet. Billedet du har brugt i DS Fragt er det første, som kommer op hvis man søger "fragt" på googlehttp://www.americangames.dk/wp-content/uploads/2014/02/Fragt.jpg


Jeg kan se du har startet et helt designfirma - eller ihvertfald lavet en hjemmeside til sådan et firma. Jeg har selv i mange år haft det som en hobby, at tjekke ting ud om animation og design - har designet flere logoer osv. 
 

Jeg vil altså råde dig til at tage det lidt med ro... Du kan ikke starte et firma, uden at være god til at lave det produkt du leverer. 

Fire ting:

1. Først og fremmest så skynd dig, skynd dig for guds skyld at investere i nogle ordentlige programmer... Adobe Creative Cloud kan fås, hvis du går i skole, for næsten ingen penge om måneden. Det indeholder alle programmer som Adobe har - alt fra Illustrator til After Effects. 

2. Lær alt hvad der er at lære om skrifttyper. Skrifttyper er nu engang over 50% af de fleste logoer. Der er nogle teorier om sans-serif vs serif fonte osv. du bare SKAl kende til. For eksempel bruger man aldrig ALDRIG serif-fonte til logoer. Hvilke du har gjort i dit eget logo. 

3.  Begræns dig. Du kan ikke alt, ingen kan alt. Er du god til at kode og sætte webshops op? Så er det dét du skal starte med at gøre for penge. Og kun det. Køb nogle themes/templates til WP, Magento, Prestashop, og ret det til for kunden. 

4. Tænk på kunden som din bedste ven. Et logo for eksempel er dét vigtigste grafiske element i et firma. Derfor skal du kun lave noget, som du selv ville købe. At være grafiker/designer er et kreativt arbejde. Se dig selv som en kunstner, en kunstner der laver originalt arbejde. Der er ikke nogen som gider betale for at en følger en tutorial på yt. Det er det dem på fiverr gør, ikke folk der tager over 30 kr. for noget arbejde. Tutorials er til for at lære teknikker. Så kan du dem, og så bruger du dem på din egen kreative måde. 

Jeg håber du kan bruge overstående til noget. Og hvis ikke, så læs lige noget om skrifttyper alligevel - det gjorde ondt i mit hjerte at se den font blive brugt til et logo... 

Mvh og held og lykke i fremtiden
Asbjørn 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tilladelse til at benytte ham fragt manden ? - Bare træls for at kunde at modtage et logo, hvis du slet ikke har lov til at benytte billeder. 

Rigtig fint at du vil igang, men virker til at der er en del ting at sætte sig ind i endnu.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej UngWebDesign.

Det du laver her er jo dybt uprofessionelt. 

Du skriver:

Jeg designer dig et logo for kun 350,-    ß Du designer det jo ikke, du kopierer!

Det bliver helt unikt speciel lavet til dig  ß Har du brug for flere tillægsord i den sætning?  Og det er jo på ingen måder unikt da den overstående sætning også gælder i dette tilfælde.

Du fremviser noget som du har lavet ud fra en tutorial på nettet, dette gør dig ikke til en grafiker/logo designer. I sær når du bruger photoshop, her burde du vide at et logo design skal udvikles i vector!

 

 

 

 

 

 

 

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)