Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - abonnementbaseret søges hjælp!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er fuld gang med min webshop og har prøvet at lave selve webshoppen, men problemet er at det er pisse svært på wordpress!!

Så jeg tænkte om der var nogen af jer eller nogen i kendte, der lavede abonnementbaserede webshops, da jeg virkelig mangler det!!

Fra Horsens
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Kunto Skrevet kl. 14:53

Hej Lanko, 

Jeg kan hjælpe dig med en abonnement baseret webshop / hjemmeside. Den bliver lavet fra bunden og lige som du ønsker den, prisen er fra 299,- om måneden. Vores grafiker er utrolig dygtig og laver den i tæt samarbejde med dig, så den bliver præcis som du ønsker den.

Skriv til info@kunto.dk med lidt mere info med hvad du ønsker der skal være, så laver vi et godt tilbud til dig.

Mvh

Nichlas Hansen

Kunto.dk

Høj kvalitets reklameartikler med tryk på til meget konkurrence dygtige priser - www.kunto.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:39

Hej

Du kan evt. prøve at slå opgaven op på Amino Freelancer. Der er masser af udviklere, som kan hjælpe dig med din opgave.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:30

Hvis du ikke har fundet en til at varetage opgaven, så hjælper jeg dig gerne til en rimelig pris - da de fleste nok er firmaer der gør i det, og jeg af hobby - så vil du hurtig ku' mærke forskellen, på det du skal betale.

Skriv PB.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:42
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)