Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til udvikling af virkelig fed app!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger hjælp til udvikling af en idé til en app, som jeg længe har gået og bakset med. Desværre er jeg ikke selv den skarpe programmør, så mangler en der kan hjælpe mig med at overføre mit idégrundlag til den ægte vare. Jeg har et fuldstændig færdigt idé grundlag, så hvordan kommer jeg videre?

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth. Søger du en partner eller et professionelt udviklinghus til din opgave.?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Kickz:

Jeg har et fuldstændig færdigt idé grundlag, så hvordan kommer jeg videre?

Du får skrevet din ide ned til punkt og prikke, får lavet skitser af designet og hvilke funktioner app'en skal indeholde. Du får lavet en plan over indtjeningsmuligheder, et budget og forretningsplan. Og så synes jeg du skal få skrevet ned, hvad din funktion bliver og hvad dine kompetencer er.

Når du har dette på plads, så kan du Google dig frem til virksomheder som kan lave app's. Du ringer til dem, snakker med dem og får en pris fra dem på udvikling.

Hvis du søger en som skal lave det hele uden nogen form for løn, så vær klar på at komme af med 70-90% af andelen i virksomheden. En ide er desværre intet værd i sig selv.

Held og lykke!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:
En ide er desværre intet værd i sig selv.

Så sandt som det er sagt 

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Prøv at tjekke Amino Freelancer ud. Der kan du sikkert godt finde en, som kan løse din opgave.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt er skrevet ned og illustreret, så det er der styr på. Haha 70-90% af andelen :-) Det kommer aldrig til at ske, jeg har for meget styr på det til at gi så stor en del væk Stick out tongue Men tak for svaret.

Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Søren, jeg tjekker det ud :-)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Kan du ikke lige fortælle hvad det er du egentlige søger efter, er det kapital, gratis arbejde, mentor osv. ? Nu hvor du siger du har styr på det hele, så syntes jeg der mangle oplysninger om, hvad det er du søger efter med dit opslag.

Kenneth Kickz:
Jeg søger hjælp til udvikling af en idé til en app

Altså en mentor, som kan give råd og vejledning?

Kenneth Kickz:
Desværre er jeg ikke selv den skarpe programmør, så mangler en der kan hjælpe mig med at overføre mit idégrundlag til den ægte vare

Her ser det ud til at være en programmør du søger?

Kenneth Kickz:
Jeg har et fuldstændig færdigt idé grundlag, så hvordan kommer jeg videre?

Ja jeg ville gerne vide præcis hvad du søger hjælp til, da jeg ikke kan læse mig frem til det, ej heller gennem de svar du giver.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kenneth Kickz:

Alt er skrevet ned og illustreret, så det er der styr på. Haha 70-90% af andelen :-) Det kommer aldrig til at ske, jeg har for meget styr på det til at gi så stor en del væk Stick out tongue Men tak for svaret.

Hvis du ingen penge har, hvorfor skulle en programmør så arbejde gratis når risikoen for fiasko er langt større end succes? Og hvad er det du har styr på? Du har måske markedsført apps før og haft succes med apps?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)