Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google ranking udfordring eller er der en god forklaring?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har www.beregntermin.dk og ranker som i kan se via SEO SERP plugin til Chrome som 48 på graviditetsberegner hvilket jo er en god start - som som i også kan se så ranker jeg som 25 på beregn termin men det er ikke mit eget domæne - hvad er det for en udfordring jeg sidder med? - hvorfor skriver SEO SERP at jeg ranker 25 på beregn termin når det ikke er mit domæne?

På Forhånd tak...

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der har et god bud på denne udfordring - eller har siddet med samme?

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke den udvidelse, men et bud kunne være fordi det den finder er følgende URLurlspion.dk/www.beregntermin.dk 

Med andre ord - Den tjekker URL'en for match, og det du har skrevet den skal søge efter ER i den url den finder, derfor slår den ud med at du ranker. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

i stedet for at bruge dit ustabile plugin, så hent et gratis værktøj som f.eks. Cuterank, der fås til både Mac og PC. Det er nemt at bruge og så virker det.

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

M:

Kender ikke den udvidelse, men et bud kunne være fordi det den finder er følgende URL: urlspion.dk/www.beregntermin.dk 

Med andre ord - Den tjekker URL'en for match, og det du har skrevet den skal søge efter ER i den url den finder, derfor slår den ud med at du ranker. 

Ok - jeg forstår hvor du vil hen - men syntes bare at det virker lidt mistænkeligt.

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Albertsen:
i stedet for at bruge dit ustabile plugin, så hent et gratis værktøj som f.eks. Cuterank, der fås til både Mac og PC. Det er nemt at bruge og så virker det.

... jeg kigger på Cuterank - men det plugin jeg kører med til Chrome er SERP's eget og jeg har aldrig haft udfordringer med det. 

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Friis Guldborg:
men det plugin jeg kører med til Chrome er SERP's eget...

Hvem er SERP da?

SERP er mig bekendt ikke et firma/software producent.

SERP står for Search Engine Results Page og er blot de sider, der kommer frem, når du laver en søgning i en søgemaskine.

Når jeg ser de screenshots af dit plugin, så ser det lidt uprofessionelt ud i mine øjne med headings og knapper uden stort begyndelses bogstav.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)