Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Princippet i Amazon Merchant?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I anledningen af et projekt ønsker jeg at eksponere vare fra fysiske butikker. Kunderne skal betale varen online hvorefter de skal kunne vælge om de vil afhente den i butikken eller om den skal tilsendes. 

De vare som skal sælges på siden kommer fra mange forskellige fysiske butikker og det jeg godt kunne tænkte mig at gøre var lidt ligesom Amazon Merchant. Hvor de kun eksponerer varen for butikken, men de tager også imod betaling.

Jeg har talt med nogle forskellige mennesker omkring dette og de mener ikke dette er muligt er muligt at gøre. For når man tager betaling for en vare igennem ens hjemmeside så står man også med ansvaret for retur, garanti og reklamation. Dette ønsker jeg ikke - alt jeg ønsker er at eksponere.

Er der nogen som kan hjælpe mig ud her og klare hvordan Amazon kan gøre det, for hvis de kan, kan jeg vel også ?

Amazon Merchant link:

http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=537802 

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 12:59

Andreashe:

Jeg har talt med nogle forskellige mennesker omkring dette og de mener ikke dette er muligt er muligt at gøre. For når man tager betaling for en vare igennem ens hjemmeside så står man også med ansvaret for retur, garanti og reklamation. Dette ønsker jeg ikke - alt jeg ønsker er at eksponere.

Du kan jo sige det til Miinto teamet, som arbejder med det hverdag :)

Tilmeldt 5. Mar 14
Skrevet kl. 13:01

Jeg kender slet ikke Miinto ? Hvad er det for noget ? :)

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 13:42

Det er vel det du beskriver, blot for tøj. Jeg tror dog ikke det er muligt for kunden at hente tøjet, men det sendes direkte til kunden.

Tilmeldt 5. Mar 14
Skrevet kl. 13:56

Tak for det jeg har kigget lidt ind i det.. Du har ret i at det er lige det jeg leder efter..

Jeg må vel bare prøve at kontakte dem og høre deres forklaring på hvordan de kan gøre det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)