Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Squarespace - dur det til dansk shopløsning?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj,

Er der nogen, der kan fremvise et eksempel på en dansk shopløsning baseret på Squarespace?

Det ser lækkert og lettilgængeligt ud, når man læser om systemet. Jeg lurer på, om det kan hookes op med dansk betalingsgateway nemlig...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:41

Det tror jeg er vanskeligt at finde.

SS er virkelig lækkert at arbejde med - se mine sider (ikke shops) på www.shopexcellence.dk og www.fairtimedanmark.dk 

SS er shopmæssigt tæt forbundet med Stripe, som endnu ikke tilbyder en løsning for danske kunder (men det skulle angiveligt komme senere i år).

Hvis man kan leve med en mindre velintegreret betalingsløsning, så er der en mulighed via Paymill, men det kræver en del teknisk snilde at gå til, bl.a. et ekstra site med PHP.

Endelig er der Paypal, men det er om muligt endnu mere op ad bakke.

Så hvis du vil SS vejen shopmæssigt - så skriv dig op til at få en notifikation fra Stripe når de er klar i Danmark.

Venlig hilsen
Ole 

Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:11

Hej Ole

Tak for dit svar. Dert lyder som om, at vi er bedre kørende med nogle af de shopløsninger, der er hooked op med danske betalingsgateways i denne omgang. Men puuuuij, hvor er Squarespace lækkert. Flotte sider, du linkede til :o)

Mvh. Mie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)