Jeg har tænkt på, at sælge et produkt, et virtuelt produkt som virker på computeren. Sådan at når en kunde køber hos mig, så køber jeg det hos en anden billigere i udlandet, modtager det selv og videresender til min kunde.
Er dette iorden, samt skal jeg betale købsmoms på de ydelser jeg køber fra udlandet?
Når du ikke fik svar er det nok så meget fordi du spørger MEGET bredt som kunne kræve timers gennemgang men prøv at læse linket som gælder hvis du har virksomhed med moms
Du skal i øvrigt føre regnskab nøje og opgive din fortjeneste til skat
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Hej John, er det muligt jeg kunne skrive privat til dig så kunne jeg forklare dig det lidt nærmere om hvad det helt korrekt handler om? :-) Den tillader desværre ikke jeg sender dig en besked her.
det er forklaret i det link du har - og ja der er import moms at bogføre og angive helt som i det link du fik. Om du så lovligt kan sælge den KEY er en anden sag, det kræver naturligvis rettighed
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Okay, mange tak. Angående rettigheder, hvordan kan jeg lære mere om dette? Det er jo lovlige cd keys, som jeg køber igennem en forhandler og så videresælger jeg dem? :-)