Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg en investor?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg har fået den gode ide med en smart mobil app, og har været i kontakt og fremlagt min ide og design for et mobil app udvikler selskab

Mit problem kommer så her.

De har udtalt på skrift og tale at de synes det er en super fed ide og et godt produkt, men de har hverken tid eller kapital til at lave app'en.

Jeg har hverken den know how eller kapital der skal til for at udvikle min ide til et færdig produkt.

Hvordan kommer jeg videre til det punkt, hvor jeg har en investor som enten lægger kapitalen til det, eller som både ligger kapital og udvikler app'en og alt der til hørende. 

Hvor finder jeg denne investor eller firma? eller kan man sælge sin ide til et firma eller hvordan ?

Vh. Lars Pedersen

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal foran en investor vise at du ikke blot har en idé, men også at du er en person med forståelse for planlægning og økonomi mens du gnister med passion.

Du skal derfor have fokus på at udforme en forretningsplan, hvor du kommer igennem alle aspekter af en forretning, således at du overfor en investor viser at du har kendskab til hele virksomhedens forløb de kommende år.

Når dette er gjort, vil jeg foreslå evt. at gå til nogle af de store investeringsfonde hist og pist.

Fik selv kapital fra www.sdti.dk, men det var hårdt arbejde, så forvent ikke det kommer nemt :) - Selv efter du har fået penge, er det jo hårdt arbejde da du netop skal vise dem at du er til for at skabe dem penge! 

Såfremt du har behov for konstruktiv kritik på en forretningsplan så skriver du bare, jeg vil selvfølgelig opbevare en sådan fortroligt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)