|
Hej med jer. |
53 visning og ikke et eneste input? Det tager jeg som ros. ;)
Debat
|
Hej med jer. |
|
53 visning og ikke et eneste input? Det tager jeg som ros. ;) |
|
Mit umiddelbare indtryk er: Kvalitet og professionalisme. Manglende feedback skyldes måske at der ikke er noget "call-to-action" men en fremvisning af hvad du kan, og som sagt, det ser super godt ud. |
|
Hej
Det skal du også. Jeg har ikke noget ris til din hjemmeside. Jeg kan godt lide designet på din hjemmeside. Med Venlig Hilsen Søren Mathias Nielsen |
|
Jamen så takker, bukker og nejer jeg bare. :) |
|
kan godt li dit design, men der er en lille fejl som måske ikke fremstår på alle computere? Måske er det meningen, men hvis det er, så er det irriterende :D Webdesign - Design og Instagram går ind over hinanden i din menu.. Jeg bruger safari som browser ;) ellers fed portfolio |
Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.
|
En ting jeg lagde mærke til var kvaliteten af især "Sund urte the", det lille billed som præsenterer web design. Går man ind og ser det i stort står det jo super skarpt, så en skam at det lille billed ikke repræsentere det bedre i mine øjne. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
det samme på iPad mini. Det gør at jeg ikke kan komme til at se halvdelen af hjemmesiden :-( Bortset fra det har de andre ret. Flot, minimalistisk og lækker hjemmeside:) |
www.easify.dk
Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.
|
Det var satans.. Det kigger jeg på med det samme. :) Tak for feedback :D |