Hej allesammen Jeg håber der sidder nogle erfarende personer inden for tøjbranchen som kan hjælpe mig lidt :) Jeg sidder med en stor plan om at starte en webshop, som skal handle med tøj. Er nået til punktet hvor jeg skal have kontakt til de mærker som jeg vil sælge på min shop, og der er jeg gået i stå. Jeg er i tvivl om, om man bare skal ringe til det første nummer man støder på, og se hvad der sker, eller er der en anden fremgangsmåde at gøre disse ting på? Og er der ting jeg skal være særdeles opmærksom på at skulle få sagt/spurgt om? Håber i kan hjælpe mig! :) Mvh. Nicklas |
kontakt til leverandør af eksisterende tøjmærke
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Vi arbejder blandt andet indenfor tøj branchen. Du kan prøve at ringe til dem. Hvis det er stor kendte brands som Nike, Adidas, Ralph Lauren osv så er det umuligt at få en aftale. Det vil hjælpe hvis du skriver hvilken brands du søger. Når du taler med dem, så spørge efter minimums order (hvor meget skal du bestille for). Hvis det er en dansk leverandører så spørge efter betalings betingelser. Udlandske leverandører er det "Cash Up Front". Har du problemer med at få leverandører, så kan vi hjælpe. Vi hjælper virksomheder med at finde leverandører, produktions virksomheder, æfsætnings kanaler osv. Mvh Eric j. Christiansen |
Som regel er deres deres hoved tlf. nummer de oplyser. Ring til dem og spørg efter hvem der er deres sælger i dit område. Er det anerkendte tøjmærker skal du nok ikke forvente de vil sælge til en webshop. |
Hej Eric Min idé er at sælge godt håndværk, altså køre det klassiske tema med f.eks. levis, carhartt mm. Mvh Nicklas |
Godt håndværk?? Glem det de mærker vil du aldrig få lov til at sælge i en ny webshop. |
Med godt håndværk mener jeg selvfølgelig den kvalitet de levere på deres ting. Nej det havde jeg godt i tankerne inden jeg gik igang. Det er det der gør branchen så svær, idet det nærmest er umuligt at komme på livet af dem. Selv med kapital tænker de vel kun på omtale? Har du et godt råd til hvad du syntes jeg skulle starte med? Mvh Nicklas |
Vi kan hjælpe med leverandører på de brands. Du er velkommen til at sende en mail til mig. Mvh Eric J. Christiansen Eric@Yourtradeagent.com |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)