Hej Syntes ikke lige at kunne finde et sted at placere denne, så håber det er fint nok her. Som tidligere nævnt har jeg fået lidt produkter til test på min affiliate side, www.kameravalg.dk, og har nu fået lagt første test op: http://kameravalg.dk/test-vandtaet-kamera-etui/ Et vandtæt kamera etui fra Coolstuff, hvor eneste krav næsten har været mindst 200 ord. Har skrevet ~1100 ord samt 10+ egne billeder hvilket jeg selv syntes er rimeligt. Nu har jeg lagt den op, men har fundet et par stave/kommefejl der lige skal rettes når jeg har fri for arbejdet. Men sådan helt generelt, hvordan er jeg så sluppet afsted med mit første forsøg på en produkt test ? - Har prøvet at gøre lidt mere end bare smide den under vandhanen, hvilket jeg syntes er lykkes hæderligt. (Ved at arbejde på at kunne opdele den i sider, men det driller stadig lidt) /Henrik |
Coolstuff har meldt tilbage at de var rigtig tilfredse, så de kan da krydses af tilfreds listen :-)
- Så må jeg hellere se hvordan jeg får plads til noget "Test" rubrik i min menu, evt dele kommende test op i sider og ellers se om der kommer feedback.