Hej Jeg har et SEO bureau, som har anbefalet mig at have samme URL i forskellige kategorier på min webshop. F.eks.: - træningsudstyr/crosstrainere/professionelle Dette er dog ikke muligt på min webshop, for hvis jeg har flere undersider der har samme URL, leder den til den første i rækken med denne URL (crosstrainer kategorien). SEO bureauet siger at de aldrig før har oplevet at dette ikke kan lade sig gøre og at det må være en fejl på vores side. Er der nogle af jer der har oplevet det samme og ved hvorfor jeg ikke kan det? Egentlig troede jeg selv at man aldrig måtte have ens URL'er selvom det var i forskellige kategorier, men hvis de siger at man godt må, så passer det vel????? Ha' en god dag :-) Hilsen Ebbe |
Hej Ebbe,
Hvis du vil rangere på professionelle crosstrainere, professionelle løbebånd osv., så er det en god struktur...
Kan du ikke have "/professionelle" bag de forskellige kategorier? For de 3 url'er du har af eksempler er skam unikke.
Jeg kan ikke se noget galt i de URL'er du tilføjer. (udover du har et Æ i dem)
Dog vil jeg anbefale at have en URL, eksempelvis: "/traeningsudstyr/lobebaand/" , hvis du bare vil ranke på løbebånd.
Håber du kunne bruge det til noget :-)