Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 73
Fra  UngWebDesign Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer
På min hjemmeside har jeg lavet mange ændringer her inden for 2-3 dage - så vil gerne have noget respons fra jer alle - hvis i vil komme med noget tak? :)
www.ungwebdesign.dk
Tak på forhånd
Fra Tranum
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 23:14

Hej unge iværksætter

1. Anderledes design. Jeg kan godt lige at sektionerne ruller op. Jeg er imidlertid ikke sikker på om det er et design som lokker folk til at købe fra dig. Måske det begrænser din kundekreds.

2. Når du sælger webdesign er du nødt til at sikre dig at dit design er tiltalende. Du har en del farvekombinationer som er relativt ulæselige. Hvid skrift på rød bund, grå skrift på lyseblå bund, grå skrift på lys grå bund.

3. Korrektur. Få nogen til at læse korrektur på dine sider. Du kan ikke risikere at dine kunder spotter alle skrivefejlene dine; så løber de skrigende væk. 

4. Billedet dit er ikke godt. I stødet for en flot brun hud er der en grå/grøn tone i din hud. Frontal belysning gør ansigtet flat. Reflekser på pande og kind. Baggrund altfor lys og urolig. Får mig til at tænke på et baggårdsfirma. Tag heller et billed hvor du sidder og laver det du vil lave for kunden, foran en computer.

5. Jeg er også lidt i tvivl om du skal bruge et billede når du er så ung; det kan skræmme nogle væk.

Til sidst vil jeg sige at jeg har stor respekt for din indsats og iværksætterlyst, og jeg håber du tager mine indspil som velmente råd.

mvh Øyvind

Tilmeldt 25. Feb 14
Fra  UngWebDesign Skrevet kl. 05:58

HEj 

Kunne du være så venlig at få den læset igennem for korrektur

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:27

Hej,

Det første jeg så da jeg kom på siden er, at din topmenu er over et eller andet der står i rødt som man ikke kan læse mere nu. (jeg bruger opera)

Så syntes jeg designet er lidt for meget, forstået på den måde, at man skal rulle ned hele tiden og alle de der extreme farveskift, det er som om det er forskellige sider/virksomheder på den samme side (hvis du forstå hvad jeg mener:)

Jeg syntes med andre ord ikke er meget overskueligt som den er bygget op på lige nu :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:40

Jeg synes opstillingen af dine kunder er rodet og ikke pænt. Hvorfor ikke lave det mere ensformigt og ikke bruge deres logoer med farve - men blot have det i gråt. Så kan man trykke på logoet og blive ført ind til det arbejde som du har lavet for kunden.

Det vil gøre det mere lækkert.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 15:28

Hej!

Jeg kan se at du bruger OneUp, som er et fint og flot one-page tema: http://oneup.themes.pixelentity.com/captioned-slider-home/ 

Filmen knækker dog for mig, da din side er alt for proppet med underlige effekter - det er lidt som at gå tilbage til 90'ernes .gif animationer - her det blot gjort ved brug af JS og parallax baggrunde, og når det bliver brugt i så ekstrem grad, så er det ikke pænt.

Du er nødt til at få mere styr på dit farvevalg og gøre det mere overskueligt. Som det er nu, er det blot en omgang suppe man ikke kan finde rundt i.

Velmenende hilsner

Thomas

Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:25

Jeg er selv Mediegrafiker, med efterhånden mange års erfaring.
Nu vil jeg være hudløst ærlig. Og det er ikke et surt opstød - så jeg undskylder hvis det kan virke skarpt.

Hele siden, dine produkter, beskrivelser og punchlines virker sjusket.
Hjemmesiden bære præg af at være en skabelon, som siden er blevet ruineret.
Design-sproget, farver og form taler ikke sammen, og det er elementer som ligner pixeleret jpegs fra 90'erne.

Det virker mest som om der er blevet kastet en masse tilfældige ting sammen, i et håbløst forsøg på at tjene penge.
Dine videoer som du sælger, eller viser på youtube, er alle skabeloner fra Videohive.
ikke nok med at du skriver at de er "produceret" af "UD", men de er faktisk være end udgangspunktet og renderet ud i forkert format.

Jeg prøver ikke at gøre nogen kede af det her, men du bliver nød til at have lidt realitetssans.

Start med at dygtiggør dig inden for det grafiske - her er nogle gode udgangspunkter:

- Dygtiggør dig i photoshop, i andet end bare effekter og brushes hentet fra nettet. Start med en række basis tutorials og lær værktøjerne.

- Lær at benytte vector formatet (.svg og .ai) igen, Adobe illustrator har tusinder af tutorials på nettet.

- Forsøg at bygge et simpelt site op fra bunden i eks. Dreamviewer. Dan en forståelse af CSS og HTML.

- Læs og lær om typografi, farvebrug og usability. Der er masser af gode bøger på biblioteket, og google kan hjælpe dig langt hen af vejen.

- Søg inspiration og ha fingeren på pulsen. Find en stil som kan hamle op med nutidens kvalitet og trends.

Jeg ved god du med sikkerhed er ny i faget, og jeg ønsker dig inderligt kun alt held og lykke. Men man bliver ikke grafiker/designer på én dag. Det tager tid og kræfter, men mest af alt at man gøre sig umage. Så længe du har passion for faget, og er villig til at bruge de 10.000 timer det tager at blive ekspert, så kan det kun gå fremad.

De bedste hilsner: Kasper Johnsen

Fra Tranum
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:44

UngWebDesign:
Kunne du være så venlig at få den læset igennem for korrektur

Hej igen.

For det første er jeg norsk, så jeg kan ikke garantere at jeg fanger alle dine fejl. For eksterne tekster er jeg også nødt til at få det proofet. Find en voksen - måske din dansklærer?

Desuden, proofreading er altfor underbetalt - jeg fakturerer vanligvis 1250 kr/t for konsulenttjenester.

Jeg HAR lavet proofreading gratis, men det var for LinkedIn, ved lancering på norsk, så det bliver noget andet…..

Så, desværre. 

Synes også du får meget gode råd i indlægget over.

mvh Øyvind

Tilmeldt 25. Feb 14
Fra  UngWebDesign Skrevet kl. 21:14

Tak for alle de meninger - jeg tager det til mig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)