På min hjemmeside har jeg lavet mange ændringer her inden for 2-3 dage - så vil gerne have noget respons fra jer alle - hvis i vil komme med noget tak? :) www.ungwebdesign.dk Tak på forhånd |
Hej unge iværksætter
1. Anderledes design. Jeg kan godt lige at sektionerne ruller op. Jeg er imidlertid ikke sikker på om det er et design som lokker folk til at købe fra dig. Måske det begrænser din kundekreds.
2. Når du sælger webdesign er du nødt til at sikre dig at dit design er tiltalende. Du har en del farvekombinationer som er relativt ulæselige. Hvid skrift på rød bund, grå skrift på lyseblå bund, grå skrift på lys grå bund.
3. Korrektur. Få nogen til at læse korrektur på dine sider. Du kan ikke risikere at dine kunder spotter alle skrivefejlene dine; så løber de skrigende væk.
4. Billedet dit er ikke godt. I stødet for en flot brun hud er der en grå/grøn tone i din hud. Frontal belysning gør ansigtet flat. Reflekser på pande og kind. Baggrund altfor lys og urolig. Får mig til at tænke på et baggårdsfirma. Tag heller et billed hvor du sidder og laver det du vil lave for kunden, foran en computer.
5. Jeg er også lidt i tvivl om du skal bruge et billede når du er så ung; det kan skræmme nogle væk.
Til sidst vil jeg sige at jeg har stor respekt for din indsats og iværksætterlyst, og jeg håber du tager mine indspil som velmente råd.
mvh Øyvind