Der er garanteret en masse lovgivning på området og det er sikkert svært og tidskrævende at få det godkendt. Var det en mulighed at lave et samarbejde med et eksisterende makeup firma og få det produceret gennem dem som private label.. eller med deres mærke på, mod betaling naturligvis.
Det er ikke øjenskygge, Jeg er bare intereseret i at få afklaret om det kan lade sig gøre at lave det, og ville i den forbindelse gerne i kontakt med nogle der har forstand på den slags,
om det så er i et samarbejde på den ene eller anden måde gør ikke så meget. Eller hvis jeg kan få lavet en proto type mod betaling
ville det være super, og så kan jeg selvføgelig forklare hvad det er jeg har tænkt på i et par år.
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
Det er ikke svært at få godkendt nye kosmetikprodukter - det er nærmest alt for let. Du anmelder produktet og så får du en skrivelse om, at det er noteret, og så hører du ikke noget i årevis. Du kan formentlig fremstille nogle prøveeksemplarer selv - og hvis du vil bruge relativt ugiftige materialer, skal du kontakte Urtegården. Hvis du gerne vil have en erfaren producent med - uden at det er de store kosmetikhuse - så kontakt AnMa Naturkosmetik (find begge i en søgemaskine, de er ikke ukendte). Hvis du ikke er sikker på, om det overhovedet kan lade sig gøre, så skriv til mig privat, så skal jeg give dig mit bedste bud på, om det er svært eller let (ja, jeg har erfaring og nej, jeg kunne ikke drømme om at kaste mig ud i endnu en produktion af kosmetik :-).
Hvis du ikke allerede har fundet en løsning er jeg en kosmetik producent, og det du beskriver du skal have lavet lyder meget simpelt. Skulle du have lyst til at gennemgå et tilbud kan du kontakte mig på aksel@naturfrisk.dk