Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt kosmetik produkt, hvordan?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg har fået en rigtig god idé til et nyt kosmetik produkt som ikke eksistere ej heller noget ligende....(tror jeg)

Men hvordan får jeg sammensat de rigtige ting og puttet det i nogle æsker eller hvem kan lave det for mig. Det skulle jo ikke være giftigt.

Jeg vil gerne offer lidt penge på det, hvis det overhovedet kan lade sig gøre at fremstille det, men er ikke sikker ellers var der nok nogen der

havde lavet det allerede. Det eneste jeg kan sige er at det kan evt. komme ned i sådan en som man har læbestift i og det skal have en farve

men det er ikke en ny læbestift.

Håber der er nogen der kan hjælpe med en kontakt eller en idé eller et forslag.

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:36

(Hvis det er øjenskygge eksisterer det allerede)

Der er garanteret en masse lovgivning på området og det er sikkert svært og tidskrævende at få det godkendt.
Var det en mulighed at lave et samarbejde med et eksisterende makeup firma og få det produceret gennem dem som private label.. eller med deres mærke på, mod betaling naturligvis.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Skrevet kl. 21:15

Hej Ninna

Det er ikke øjenskygge, Jeg er bare intereseret i at få afklaret om det kan lade sig gøre at lave det, og ville i den forbindelse gerne i kontakt med nogle der har forstand på den slags,

om det så er i et samarbejde på den ene eller anden måde gør ikke så meget. Eller hvis jeg kan få lavet en proto type mod betaling

ville det være super, og så kan jeg selvføgelig forklare hvad det er jeg har tænkt på i et par år. 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:22

Det er ikke svært at få godkendt nye kosmetikprodukter - det er nærmest alt for let. Du anmelder produktet og så får du en skrivelse om, at det er noteret, og så hører du ikke noget i årevis. Du kan formentlig fremstille nogle prøveeksemplarer selv - og hvis du vil bruge relativt ugiftige materialer, skal du kontakte Urtegården. Hvis du gerne vil have en erfaren producent med - uden at det er de store kosmetikhuse - så kontakt AnMa Naturkosmetik (find begge i en søgemaskine, de er ikke ukendte). Hvis du ikke er sikker på, om det overhovedet kan lade sig gøre, så skriv til mig privat, så skal jeg give dig mit bedste bud på, om det er svært eller let (ja, jeg har erfaring og nej, jeg kunne ikke drømme om at kaste mig ud i endnu en produktion af kosmetik :-).

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Skrevet kl. 21:44

Hej Anette

Tak fordi du skriver, det lyder som en god kontakt, jeg vil prøve AnMa Naturkosmetik, jeg har bare fået en skør idé

og det kunne være spændende og gøre noget ved det. tror ik jeg selv lige blander noget sammen hjemme i køkkenetSmile

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:06

Hej.

Du kan jo læse her, hvad Rønsbøl Skincare, som er et nystartet hudplejefirma, gjorde. Hun fik åbenbart et medicinalfirma til at samarbejde.

http://www.aarhus.dk/aa/portal/borger/s_nyheder/indhold?articleId=25768&_refresh=true 

Venligst

Tanja Richter

http://blivsmuk.wordpress.com/ 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Skrevet kl. 22:27

Hej Tanja, Fin lille historie, jeg ved ikke om jeg kan gøre det samme,

jeg tror lige jeg skal kigge forbi hos patent og varemærkestyrelsen og se om min ide kan patenteres og hvad

sådanne en omgang patent står i nu om dage.

Venlig hilsen

Jens Stæhr

Fra Århus
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:53

Hej

Hvis du ikke allerede har fundet en løsning er jeg en kosmetik producent, og det du beskriver du skal have lavet lyder meget simpelt. Skulle du have lyst til at gennemgå et tilbud kan du kontakte mig på aksel@naturfrisk.dk

Med Venlig Hilsen

Aksel

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)