Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration af Pacsoft i Magento

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino brugere

Jeg skrev en tråd i går angående integration af pacsoft til min nye magento shop så jeg let og effektivt kan udskrive labels ud, samt at mine kunder har mulighed for at vælge hvordan de vil have sendt deres pakker 

Jeg har nogle udviklere som ikke sidder i Danmark og ikke forstår dansk, dem har jeg lavet en fast aftale med om at de skal integrere Post Danmarks Pacsoft i min nye Magento-shop

Jeg har ringet til Post Danmark, som har sendt mig noget forskelligt materiale - 

Mit spørgsmål er, det materiale jeg har modtaget fra Post dk,  burde det ikke være nok for mine udviklere til at integrere det - eller skal man ud og købe et af de forskellige moduler der er på markedet ? 

Vil helst gerne spare pengene, hvis det er muligt :)

Håber der sidder nogle kloge hoveder herinde som vil være behjælpelige med mit spørgsmål

På forhånd mange tak

Mvh 

Sercan

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 12:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sercan

Som jeg også skrev i går, så er det materiale du har modtaget fra Post Danmark, bestemt nok til at lave et fragtmodul. Det er samme materiale som vi har benyttet da vi lavede vores fragtmoduler.

Spørgsmålet er, om det er lønsomt at få dine programmører til at lave disse fragtmoduler fra bunden af når de allerede er lavet? Eller om de skulle bruge denne tid på en anden fed feature/tilretning af dit site.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:58

Køb da det færdige modul - du får det absolut ikke billigere og hvorfor opfinde den dybe tallerken igen? Det er spild af tid og penge.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 14:42

Sercan Arslan:

Hej kære Amino brugere

Jeg skrev en tråd i går angående integration af pacsoft til min nye magento shop så jeg let og effektivt kan udskrive labels ud, samt at mine kunder har mulighed for at vælge hvordan de vil have sendt deres pakker 

Jeg har nogle udviklere som ikke sidder i Danmark og ikke forstår dansk, dem har jeg lavet en fast aftale med om at de skal integrere Post Danmarks Pacsoft i min nye Magento-shop

Jeg har ringet til Post Danmark, som har sendt mig noget forskelligt materiale - 

Mit spørgsmål er, det materiale jeg har modtaget fra Post dk,  burde det ikke være nok for mine udviklere til at integrere det - eller skal man ud og købe et af de forskellige moduler der er på markedet ? 

Vil helst gerne spare pengene, hvis det er muligt :)

Håber der sidder nogle kloge hoveder herinde som vil være behjælpelige med mit spørgsmål

På forhånd mange tak

Mvh 

Sercan

Hej Sercan.

Du kan kontakte PostDK og bede om dokumentationen på Pacsoft API´et.

Dog ville jeg nok vælge et af de færdige moduler for at spare tid og penge. Og ikke mindst for at slippe for at vedligeholde mit eget over tid.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Skrevet kl. 14:51

Okay tak for svarene. 

Jeg tror nu jeg får fat i en af de færdige moduler -  hvis det er som Casper fra Magento siger Plug and Go , så skulle der ikke være mange ben i det :)

Men takker alle for deres hjælp og tid :)

Go Mandag

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:58

Det er ret nørdet med Post DK go de er fucking langsomme at snakke med. Gør som Dennis foreslår :)

Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Skrevet kl. 15:32

I know. Har haft en erhvervsaftale med dem i mange år nu. Men hvem er Dennis og hvad forslår han, kan nemlig ikk se nogen Dennis :)

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 07:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)