Hej Aminoer Jeg søger hermed en person der kan skaffe mig salg - Det er lige fra hjemmesideløsninger & alt grafisk arbejde! Det er sådan Pr Salg får du 150kr! Og hvis det er større salg så meget mere.... Er det dig eller vil du vide mere om produkterne så gå ind på www.ungwebdesign.dk Kontakt mig endelig på info@ungwebdesign.dk |
Hej KT :-)
Dette er ikke direkte relateret til dit tilbud, men kan være du kan bruge det alligevel:
Du har en rigtig flot og veldesignet hjemmeside. Når nu du har 'tour-konceptet', hvor du tager kunden med hele vejen ned gennem siden, foreslår jeg en slags 'næste knap' hele vejen igennem. Det kunne bare være en pil ned, der så tog dig til næste afsnit - ligesom når man trykker 'start'. Det er bare lidt irriterende at skulle flytte musen op til menuen hver gang.
Omkring dit eget logo til hjemmesiden ("U D"), ville jeg dog nok lige bruge en times tid eller to mere illustrator, og få fundet på noget mere kreativt der matcher hjemmesiden :) Dit eksisterende er ikke grimt, men flugter heller ikke med kvaliteten på hjemmesiden.
Sidst, og nok vigtigst, ville jeg finde et andet ord end dreng, i forbindelse med "Drengen bag UngWebDesign". Jeg ved ikke hvor gammel du er, men personligt ville jeg nok ikke selv hyre en "dreng" til andet end at slå græsplænen. Derimod ville jeg gerne hyre 'Designeren bag [..]', 'Stifteren af [...]', eller hvad du nu ellers kan komme på af kreative titler :-)
Held og lykke med det !
Mvh. Rasmus