jeg prøver at sætte mig lidt ind i Google Analytics og kan se at der skal sættes kode ind på hver side.
Hvordan tjekker jeg om dette er tilfældet? Og hvordan med nye sider der oprettes - sætter I der koden ind hver gang eller sker det automatisk? (Ved godt at det muligvis afhænger af platformen)
Min spørgsmål drejer sig om www.gilpa.dk hvor der er oprettet mange sider siden jeg fik Web folkene til at sætte kode ind.
Du kan tage at sætte koden ind i headeren eller footeren.. Det gør (hvis din header eller footer findes på alle sider), at den automatisk bliver synlig på alle sider.. Det er i hvert fald det man oftest gør, for at sikre at koden er på alle sider.
Ok - så må jeg jo gå ud fra at tingene er som de skal være.
Martin Larsen:
Du kan tage at sætte koden ind i headeren eller footeren.. Det gør (hvis din header eller footer findes på alle sider), at den automatisk bliver synlig på alle sider.. Det er i hvert fald det man oftest gør, for at sikre at koden er på alle sider.
Ok - så må jeg jo gå ud fra at tingene er som de skal være.
Martin Larsen:
Ja, din Analytics kode ligger i head-tag, så alt er godt:)