Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vi producenter eller er vi blot importører?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

jeg er lidt i tvivl mht. hvordan vores lille virksomhed bør præsentere sig selv. Det er sådan, at vi i princippet sender en ordre til en virksomhed i Asien om at producere vores varer, til en god pris, og disse sælger vi så videre i Danmark. Men på vores hjemmeside og i markedsføringsmateriale har vi sagt, at det er os selv der producerer vores produkter. Den virksomhed som producerer vores produkter er en meget tæt samarbejdspartner. 

Mine spørgsmål er så:

1) Er det legalt for os at kalde os selv producenter eller bør vi kalde os selv importører?

2) Er der ikke mange virksomheder som ikke nødvendigvis selv producerer deres produkter, men alligevel siger at "det er OS som producerer dette"?

BH

Entrepreneuringman

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46683
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:35

Da det er kedeligt at blive taget i en løgn ville jeg aldrig bruge en sådan - og der er intet i vejen ved det at outsource. Jeg ville skrive at varene er produceret hos jeg partnervirksomheder i asien eller lignende - men ikke at det er jeres virksomhed

Hvad andre gør eller burde gøre har ikke rigtigt noget med det at gøre vil jeg mene

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Oct 13
Skrevet kl. 19:50

Takker mange gange for svaret :-)

God aften.

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 10:46

Jeg ville hellere prøve at gå samme vej som Apple og skrive "Designet i Danmark, Made in ****" 

Håber det hjælper ;)

Tilmeldt 27. Oct 13
Skrevet kl. 20:48

Hmm, food for thought ...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)