Hej alle, jeg er lidt i tvivl mht. hvordan vores lille virksomhed bør præsentere sig selv. Det er sådan, at vi i princippet sender en ordre til en virksomhed i Asien om at producere vores varer, til en god pris, og disse sælger vi så videre i Danmark. Men på vores hjemmeside og i markedsføringsmateriale har vi sagt, at det er os selv der producerer vores produkter. Den virksomhed som producerer vores produkter er en meget tæt samarbejdspartner. Mine spørgsmål er så: 1) Er det legalt for os at kalde os selv producenter eller bør vi kalde os selv importører? 2) Er der ikke mange virksomheder som ikke nødvendigvis selv producerer deres produkter, men alligevel siger at "det er OS som producerer dette"? BH Entrepreneuringman |
Da det er kedeligt at blive taget i en løgn ville jeg aldrig bruge en sådan - og der er intet i vejen ved det at outsource. Jeg ville skrive at varene er produceret hos jeg partnervirksomheder i asien eller lignende - men ikke at det er jeres virksomhed
Hvad andre gør eller burde gøre har ikke rigtigt noget med det at gøre vil jeg mene
vh