Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv feedback på Ny webshop med salg af boligindretning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Bille's Boutique Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Jeg er ny her, men håber i kan hjælpe mig. Det er nu lidt over 1 mdr. siden jeg startede min webshop op. 

Shoppen (www.billes-boutique.dk) som kører live lige nu. Jeg synes snart, jeg har fået det meste på plads, men alt kan jo optimeres endnu mere. Men før jeg bruger tid på dem, og begynder at bruge for mange penge på adwords og promovere den på facebook og andre steder, vil jeg gerne have jeres input. Jeg kan se i kommer med guld input og i kunne forhåbentlig fange alt det jeg misser :-)

Glæder mig til at høre fra jer :-)

Venlig hilsen

Mikkel Kjær

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg ved ikke om det er meningen, men din tekst "The best for your home" er en anelse grynet

Håber min hjælp kan bruges.

Med venlig hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Bille's Boutique Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Alt feedback kan bruges, og hvis du ikke synes det fungere med teksten der oppe, hvilket jeg også selv var i tvivl om, så skal det selvfølgelig rettes så webshoppen fremstår professionelt :)

Tusind tak for tilbagemeldingen. . Yes

Venlig hilsen

Mikkel Kjær

Www.billes-boutique.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke er at den måske ligner lidt for meget en blog

Som nævnt, så vi det sikkert hjælpe at få et lidt skarpere logo i toppen. Samtidig ville jeg måske gøre slideren på forsiden mindre, da den tager meget plads, og ikke fortæller så meget, men viser nogle "tilfældige" billeder.

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Bille's Boutique Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rolf.

Nogle rigtig gode pointer, som jeg synes er virkelig brugbare, dem vil jeg da lige få arbejdet på:)

Tusind tak

Venlig hilsen

Mikkel Kjær

www.Billes-boutique.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej. jeg syntes shoppen er dejlig overskuelig og nem og navigere rundt i, også nogen ret cool produkter i har .

eneste jeg vil mene kunne forbedre er selve "menu" knapperne til de forskellige produkter så det mere var nogen rigtige knapper og ikke bare en tekst.

men det er i småtings afdelingen syntes overordnet det er en god og overskuelig shop.

mvh Jacob

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Bille's Boutique Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Tusind tak for feedbacken, det er rart at høre at den ikke er hel skidt  :)

Men jeg vil da lige se ind i, om jeg kan få lavet nogle knapper der oppe og i så fald, hvordan det vil se ud. .

Venlig hilsen

Mikkel Kjær

www.Billes-boutique.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Jeg har også nogle forslag og kommentarer.

En seriøs korrekturlæsning vil gøre godt. Der er mange smuttere her og der. Fx starter siden Profil med

"Bille's Boutique elsker at inspirerer andre, derfor har vi valgt at sammensæte nogle af vores produkter, så i kan se...". Jeg vil foreslå 

"Bille's Boutique elsker at inspirere andre. Derfor har vi valgt at sammensætte nogle af vores produkter, så I kan se..."

I er med stort I, og jeres er med lille j.

På siden "Om os" står der "Om os" som overskrift, men i footeren og menubarren står der "Profil". Der skal være overensstemmelse, for ellers forvirrer du andre. Find nogle fotos af dig og Tina til siden Om os. De behøver ikke være professionelle, men I skal se imødekommende og venlige ud. Sort-hvid fotos kan sagtens bruges.

På en måde er det kikset med de 4 linjer i toppen. Det starter fint med Bille's Boutique og sloganet The best for Your Home, men så kommer der 2 menu-barrer med for tæt afstand. Du bruger godt nok forskellig fontstørrelse, men på en eller anden måde falder det hele sammen i een stor pærevælling af menu-links. Vælg nogle af punkterne ud i den nederste menu-barre, der starter med Forside, fordi alle punkter alligevel kan findes nede i footeren. Forstår du, hvad jeg mener?

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Bille's Boutique Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul

Mange tak for feedbacken, det kan jeg godt se, det virker ikke særlig professionelt. . :/

Og en rigtig god pointe at Om os, selvfølgelig ikke skal hedde profil :)

Det omkring de 4 linjer i toppen, må jeg lige bruge lidt længere tid på, da jeg har abonnement igennem DanDomain og det er umiddelbart, ikke lige til at lave om på.

Man nogle super gode tilbagemeldinger, rigtig mange tak indtil videre :)

Venlig hilsen

Mikkel Kjær

www.Billes-boutique.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)