Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til unikke/personlige email nyhedsbreve

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg leder efter et system, som jeg kan bruge til at sende emails ud til kunder/brugere hver nat.

Udfordringen ligger i, at hver email skal være unik. Jeg vil nemlig gerne sende en email til alle kunder (som ønsker det) med statistikker fra det sidste døgn. Ideen er, at kunden skal modtage en email med sine egne tal. Jeg får eks. en email fra Amino en gang i ugen, som indeholder oplysninger hvor mange indlæg jeg har skrevet, hvor mange gange de er blevet læst, hvem der senest har læst min profil, hvilke karakterer jeg har fået etc. Det er noget tilsvarende jeg ønsker at tilbyde kunder/brugere.

Jeg vil meget gerne kunne sende disse mails gennem et API, så jeg kan automatisere det 100%. 

Det må meget gerne være et amerikansk system, men det er ikke et krav. Jeg har kigget på forskellige løsninger, og synes ikke rigtigt at jeg har fundet noget brugbart. Nogle ideer til systemet der kan klare opgaven?

Mvh Carsten

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 05:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at Amino benytter Ubivox.

En anden mulighed kunne være at skabe forbindelse med Zapier, som kan "tale" med e-mail marketing services som MailChimp, Constant Contact og Mad Mimi.

Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ubivox er et fint bud hvis det "bare" er emails.. 

Alternativt kan et CRM med indbygget udsendelse jo gøre mere avancerede ting...?

:) Casper

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten, i hvilket system opbevarer du dine data? Om muligt vælg et system der allerede har en integration til dit eget system

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, når jeg kigger efter, kan jeg godt se at Amino bruger Ubivox der sender Amino's ugentlige mails ud. Jeg tror at jeg vil undersøge deres API lidt nærmere.

Jesper, mine data ligger i en database, og jeg har lavet systemet helt fra bunden, så der findes ikke et standard interface til det.

Mvh Carsten

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en liste over alle dine kunder i din side, og er frisk på at snakke til et API.

Så kan jeg klart anbefale http://mandrill.com/ - som er dem der også har lavet MailChimp, det er lavet til transactional emails, og du kan egentligt sende det data du end vil til det.

De sørger for email throttling etc.

Og det bedste er de supporter en helt normal SMTP forbindelse, så hvis du har erfaring med Swiftmail, eller anden PHP library der taler sammen med SMTP, så har du utrolig gode muligheder.

Vi bruger det til normale emails der går ud af vores betalingssystem, og det virker helt fantastisk.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Så kan jeg klart anbefale http://mandrill.com/ - som er dem der også har lavet MailChimp

Det lyder også som en løsning. Jeg vil faktisk helst snakke med et API, da det gør automatisering nemmere fra min side.

Mvh Carsten

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Jacobsen:

Lucas - Hosting4Real:
Så kan jeg klart anbefale http://mandrill.com/ - som er dem der også har lavet MailChimp

Det lyder også som en løsning. Jeg vil faktisk helst snakke med et API, da det gør automatisering nemmere fra min side.

Mvh Carsten

Det har du heldigvis også muligheden for :D Både inbound og outbound emails

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Det lyder også som en løsning. Jeg vil faktisk helst snakke med et API, da det gør automatisering nemmere fra min side.

Mvh Carsten

I så fald vil jeg klart anbefale at se nærmere på vores (Ubivox') API. Du har mulighed for at opdatere modtagerdata med nyeste statistikker hver nat, oprette og udsende nyhedsbreve, og du kan også bruge eksterne ressourcer, som henter indhold (f.eks. rå HTML eller RSS) eksternt, og indsætter det i dit nyhedsbrev

Dertil kan du selvfølgelig også bare sende e-mails en for en, hvor du definerer modtager, indhold osv. 

Giv mig evt. et kald på 7070 1337, så kan vi snakke nærmere om mulighederne. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:
I så fald vil jeg klart anbefale at se nærmere på vores (Ubivox') API

Jeg vil kigge på det, det lyder interessant.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)