Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire og Woocommerce

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er igang med at lave en webshop i WordPress med WooCommerce som salgssystem.

Jeg har hørt at der skulle være problemer med Ewire plugin til WordPress/WooCommerce og ville høre om jeg kan opdatere til den nyeste WordPress og WooCommerce, eller skal jeg ud og have fat i nogle specifikke versioner for at få det til at virke?

De bedste hilsner,

Kristian Larsen Smile

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 01:13

Kristian Larsen:
Jeg har hørt at der skulle være problemer med Ewire plugin til WordPress/WooCommerce og ville høre om jeg kan opdatere til den nyeste WordPress og WooCommerce, eller skal jeg ud og have fat i nogle specifikke versioner for at få det til at virke?

Hej Kristian.

Hvor har du hørt det? Der er ingen problemer med Ewire og woocommerce, det er det nemmeste at installere,

der to koder du skal sætte ind i admin instillinger og huske at sætte din website ind i admin på Ewire, så skulle den være kørende.

Mvh. Niels

QWebdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:41

Ewire burde virke fint..

:) Casper

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Skrevet kl. 15:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels,

En fra Ewire support sagde at Ewire ikke virkede med den nyeste version af enten af WordPress / WooCommerce (kan ikke huske hvilken). Jeg bruger allerede Ewire på en anden side som bruger gamle versioner af WP og Woo.

Så mit spørgsmål lyder bare, om der er nogen som har det nyeste WordPress og WooCommerce som også får Ewire til at fungere fint.

Jeg har hørt fra en anden at Woo 2.1 gør det ikke muligt a bruge Ewire pluginet.

Grunden til besværet er jeg har et lækkert tema som kræver de nyeste versioner af WP og Woo.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:03

Kristian Larsen:
som har det nyeste WordPress og WooCommerce som også får Ewire til at fungere fint.

Hej Kristian.

Du har ret, Ewire har ikke lavet den nye opdatering i nu til Woocommerce, den laver også fejl hos mig, fordi jeg har opdateret.

Må lige vente på Ewire at de køre en opdatering.

Vent med at køre opdatering på Woocommerce indtil der kommer en opdatering fra Ewire.

Mvh. Niels

Webdesign

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 16:16

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Skrevet kl. 17:36

Hej Niels,

Tak for opdateringen! Jeg har faktisk allerede fået den af Ewire supporten, skulle selv til at skrive det herinde i aften!

Du må have en god aften Yes 

De bedste hilsner,

Kristian Larsen 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)