Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Reklamer..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 
Jeg er lige startet på Affiliate marketing. jeg prøver, at kører nogle reklamer igennem Facebook. Er det normalt, at have næsten 100 kliks uden et eneste køb? Gør jeg et eller andet forkert? 

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 20:14

op?

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 20:17

Det kommer meget an på målgruppe, din kvalitet af annonce osv. Så det er svært at svare på ud fra de sparsomme oplysninger.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:32

Hvordan skulle man dog kunne svare på det når man ikke aner noget om hvad det er folk har klikket på ?

Det kunne jo være der kun blev klikket ved en fejl, eller fordi noget er så ekstremt grimt

og åndssvagt at det får folk til at klikke bare for at glo, men ikke købe ?

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 21:14

Målgruppen er mænd mellem 18-45 år. Reklamerne er for proteinshakes & proteinbarer. Kvaliteten skulle gerne være i top, da jeg har skrevet nogle gode salgstekster og brugt billeder, som er udstedet af annoncerne + nogle jeg har fundet på dreamstime. Lige nu er der 130 kliks nu uden et eneste køb. Det jeg ville hører var om, det er normalt at få så mange kliks igennem uden køb? 

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 21:21

Det er ikke åndsvage eller grimme reklamer. Jeg har sammenlignet med de andre reklamer, og tilpasset opsætning & skrivestilen. Disse er mine første FB reklamer.  Det kan selvfølgelig være, at der er en masse nysgerrige sjæle, som klikker for at se hvad det er, men er det normalt med så mange kliks uden køb? 

Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:51

Bodylab og Nutramino er et langt bedre kendt mærke og man ser dem ofte annoncere på Facebook. 

Tror dit problem er hvor kendt din shop er. Gætter på den er ret ny, derfor ingen salg :-) 

Mvh

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 22:08

Jeg kører annoncer for et af de ovenstående webshops :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09

Hvis det er nutramino har du nok svaret.

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 22:12

Hej Kasper, 
Hvad mener du helt præcis med det? 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)