Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af livechat & helpdesk software?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kunne godt bruge lidt inspiration til valg af løsning til at håndtere livechat og helpdesk på min hjemmeside. Lige nu bruger jeg Zopim til live chat og Freshdesk til at håndtere helpdesk/email henvendelser.

Begge fungerer egentlig fint hver for sig, men de kan ikke snakke sammen. Jeg er ikke helt 100% tilfreds med Freshdesk, men har ikke kunne finde noget bedre på dansk, der er fleksibelt nok.

Jeg har ikke brug for en kæmpe løsning, da jeg bare skal have en måde at håndtere email/chathenvendelser fra kunder på. Det er hovedsageligt af teknisk support så det behøver ikke håndtere leads, projekter, osv.

Hvis nogen kan komme på et smart all-in-1 system, så ville det være super!

Jeg har kigget lidt på Zendesk, men syntes ikke det er fleksibelt nok til at kunne blive integreret ordenligt på hjemmesiden - eller måske det bare er mig?

Inspiration modtages med kyshånd :)

Hilsen Jesper

Fra Låsby
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Fra  QP Finans & IT Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge på Zendesk og Olark - de kan snakke sammen :)

Zendesk til tickets support, og Olark til chat.

Zendesk har også chat indbygget, men har hørt at det er bedst med Olark oven i :)

 

 

Zendesk har en super fed api, jeg har selv brugt den, så den kan nemt komme på din egen hjemmeside.

Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brugt Planship.com som helpdesk - det fungerer overraskende godt. De har også en chat-platform, som kan kombineres med den, som jeg ikke lige ved hvad hedder, men prøv at skrive til dem. Det er vidst danskere (eller svenskere) der står bag...

:) Casper

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Lindhardt:

Hej,

Jeg kunne godt bruge lidt inspiration til valg af løsning til at håndtere livechat og helpdesk på min hjemmeside. Lige nu bruger jeg Zopim til live chat og Freshdesk til at håndtere helpdesk/email henvendelser.

Begge fungerer egentlig fint hver for sig, men de kan ikke snakke sammen. Jeg er ikke helt 100% tilfreds med Freshdesk, men har ikke kunne finde noget bedre på dansk, der er fleksibelt nok.

Jeg har ikke brug for en kæmpe løsning, da jeg bare skal have en måde at håndtere email/chathenvendelser fra kunder på. Det er hovedsageligt af teknisk support så det behøver ikke håndtere leads, projekter, osv.

Hvis nogen kan komme på et smart all-in-1 system, så ville det være super!

Jeg har kigget lidt på Zendesk, men syntes ikke det er fleksibelt nok til at kunne blive integreret ordenligt på hjemmesiden - eller måske det bare er mig?

Inspiration modtages med kyshånd :)

Hilsen Jesper

Hej Jesper.

Prøv med Zendesk og Zopim.. Jeg mener at de kan integreres med hinanden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tak for jeres svar. Jeg endte med at vælge LiveAgent fra (www.ladesk.com), der indtil videre ser rigtig positivt ud. Det er en samlet pakke med både livechat og helpdesk samlet - dvs. at chat's automatisk bliver koblet på en ticket og ubesvarede "opkald" også bliver sendt videre. Man kan lave kontakt formularer til hjemmesiden - og iøvrigt styre flere sprog/hjemmesider på én løsning.

Hilsen Jesper 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg synes også du skal tage et kig på www.focalscope.dk til både email ticket management og live chat. En god løsning også til det lille team. Der er gratis prøve af system.

God dag, T

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)