Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Lagerhotel til webshops - Bedøm vores hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom dagen endelig hvor jeg kan få lov at skrive en af disse beskeder. Jeg har arbejdet på websitet i forholdsvist lang tid, og har brugt de sidste par dage på hastighedsoptimering og SEO. Det håber jeg i kan mærke ;)

Hos E Shop Logistics ApS tilbyder vi lagerhotel til webshops med pick and pack. Vi har service i højsædet og ønsker at vores kunder trygt skal kunne overlade deres webshops logistik hos os. Vi har fået god feedback fra vores kunder, og vi håber at vi fremover kan se hvordan denne gode omtale spreder sig.

Jeg glæder mig til at høre jeres feedback.

http://www.eshop-logistics.dk/

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:14

Hej Birkelund,

Det ser spændende ud.

En ting jeg bed mærke i, om der ikke er et system, som jeres kunder har adgang til, så de kan følge med i processen af ordrer inkl. trackingnumre, indkomne varepartier, lager status osv.?

Venlig hilsen,

Martin

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 11:25

Hej Skovmose

I øjeblikket har vi ikke sådan et system. Vi ønsker ikke at investere i et system som gør at nye kunder skal til at tilpasse sig vores arbejdsgange. Derfor kører vi det manuelt i starten. På den måde indsamler vi nogle erfaringer omkring hvilke arbejdsgange der vil passe bedst til vores kunder sådan at nye kunder ikke skal tilpasse sig os, men vi er tilpasset dem.

På sigt skal vi selvfølgelig bruge et system, men lige nu giver det bare os lidt mere arbejde. Vores kunder bliver stadig holdt opdateret om hvad der foregår. Jeg håber dette giver mening.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 12:09

Så det vil sige, at I går ind i kundens system og leverer trackingnumre til ordren - eller er det noget, kunderne bare ikke får, som jeres arbejdsgang er pt.?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 12:13

Vi opsætter en bruger på kundens webshop så vi kun har adgang til det nødvendige og så logger vi ind og tilføjer track and trace og opretter forsendelsen. Som sagt, kunden oplever ikke forringet service men det giver lidt mere arbejde til os.. Men det er som tidligere skrevet et bevist valg fra vores side.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:37
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 12:45

Feedback, ok så - dette bliver ikke positiv..

Jeg kører 1600*900

Det første jeg ser er et stort billede, fylder hele skærmen, af lagerreoler med papkasser.  Dertil et underligt "ikon" i venstre side, uden angivelse af hvad det egentlig er, men så kan man jo køre musen henover for at se om der er noget... hvilket der så er.  Skal det være en hemmelighed at dette er klikbart ?  Når man så scroller ned.. for det skal man jo åbenbart altid spilde tid på på alle de moderne sider hvor det halve helst skal være skjult.. så ser man med grå skrift (ikke særligt læsbart ) "Lagerhotel med "pick and pack" til webshops".. nå, det kan man så ikke klikke på.. videre ned, siden er åbenbart 4 km lang nedad, med et mærkelig mellemrum, og så kommer der noget man kan klikke på, nogle af ikonerne skifter farve når musen føres over, andre ikke.  Det hele i en svært læsbar farve grå...  og så ellers et stor, meget stort, billede af flere reoler og papkasser.   Argh !  og så er man af og videre.  Er afprøvet via explorer 9,0 10,0, windows 7,0  windows 8,0 ... 

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 12:49

Tilføjelse:  Beklager, jeg opdagede aldrig at der var mere end forsiden.  Forsiden indikierede "hvad sker der her, gad vide hvor man havner hvis man går videre.."  og det gad jeg så ikke.    De underliggende sider er ikke så slemme.  Men da det er forsiden kunden ser først, så er det også her slaget skal vindes ;-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 12:58

Hej Roberts. Dk

Tak for feedback. Jeg kan høre at vores side ikke optræder ens i alle browsere. Det er absolut noget der skal ordnes.. Synes ellers jeg har testet med www.browsershots.Org men tydeligvis ikke godt nok.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 13:52

Der er nu kommet tekst på billedet ved siden af ikonet som angiver hvad det er. Det var et problem med noget javascript der gjorde at der ingen tekst var.

Med hensyn til at scrolle ned, så er det et valg vi har taget og vi er velvidende at nogle ikke synes om dette.

"Lagerhotel med "pick and pack" til webshops" skulle gerne stå i en grå farve der næsten er ovre i det sorte? Gør den ikke det?

De 4 billeder er fixet sådan at de alle skifter farve når musen føres over.

Jeg håber meget at der er flere som gider tager et par minutter ud til at kigge på siden.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)