Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af modetøj for herrer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 63
Fra  Sevendays I/S Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er en webshop kaldt Sevendays, som søger nogle gode tøjprodukter.

Vores målgruppe er primært unge mænd i alderen mellem 15-25 år.  

Vi har stor interesse i danske upcomings, store mærker - og andre fede mærker. 

Skriv endelig hvis du har noget at tilbyde - også hvis du har en kontakt, som kan være behjælpelig.

Vores hjemmeside kan ses på: www.sevendays.dk

Mvh. Frederik
// Sevendays 

Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:26

Hej Frederik

Mig og min bror (han er tøjdesigner), overvejer at starte et virksomhed der skal producere tøj indenfor EU i de østlige lande. 

Han har 10 år erfaring som tøjdesigner hvor han startede først som designer af tøj til mænd, men har fundet mere fortjeneste i at producere promo tøj, uniformer og arbejdstøj. Men nu han vil gerne tilbage til design og sideløbende begynde med design af tøj til mænd. Derfor prøver vi først at søge kunder inden vi springer ud i det.

Hvis du er interesseret, kan jeg sende til dig lille portfolio. Han laver designs i stil med Diesel og G-star, bare mere stilrene.

Det kan eventuelt være et samarbejde der går ud på at du stiler nogle overordnede krav, han laver et skitse med prototype som du vurderer om den kan sælges i din butik, så producerer vi et vidst mængde af det produkt. 

Han arbejder mest med jersej, sweatshirt stof, og forskellige typer denim.

Prøver at sætte lige ind en lille teaser med hans design:)

Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 12:57

Har du en mail adr jeg kan fange dig på?

Mvh

Palle P

Tilmeldt 25. Jan 14
Fra  Sevendays I/S Skrevet kl. 17:39

Hej Palle, 

Ja, det har jeg da. Kontakt mig på: Frederikorskov@sevendays.dk

Mvh. Frederik Ørskov
// Sevendays.dk 

Tilmeldt 25. Jan 14
Fra  Sevendays I/S Skrevet kl. 17:41

Hej YelenaK, 

Det lyder rigtig spændende - og det tror jeg sagtens, vi kan finde ud af!

Vil du være sød at kontakte mig på min e-mail: frederikorskov@sevendays.dk så tager vi den derfra?

Er produkterne som vi skal vurdere i øvrigt nogle, som vi må sælge på egen webshop?

Mvh. Frederik Ørskov
// Sevendays.dk 

Tilmeldt 15. Mar 14
Skrevet kl. 08:35

Hej Frederik

Jeg sender til dig en mail nu med mit kontakt info, det kan måske være en god ide bare at ringes ved i aften? Jeg prøver at sender til dig flere eksempel billeder på mail og link til hjemmesiden der er endnu ikke oversat til dansk.

Mvh.Yelena

Tilmeldt 25. Jan 14
Fra  Sevendays I/S Skrevet kl. 09:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Inden vi ringer sammen, vil jeg meget gerne have en præcis beskrivelse af samarbejdet. Det er lidt svært at sætte sig ind i - da vi, hvis ikke vi må sælge jeres produkter, - formegentlig ikke er interesseret. 

Er idéen med samarbejdet, at vi skal vurdere jeres produkter med henblik på at I skal sælge det i Europa? Eller er det fordi I ønsker at vi skal sælge jeres produkter på vores webshop?

Hvis du bare lige præcist vil beskrive, hvad vi får ud af projektet ;-)

Tusind tak.

Mvh. Frederik Ørskov
// Sevendays.dk 

Tilmeldt 15. Mar 14
Skrevet kl. 23:07

Hej Frederik

Jeg har sendt mail til dig i går med designs og beskrivelse inden jeg har set denne melding, derfor svarer først nu.

Ideen i vores eventuelt samarbejde med jer er, at I kan vurdere ud i fra det vi kan tilbyde jer i kataloget (der kommer flere designs løbende), vælge hvad eventuelt I synes kan sælges i jeres netbutik og bestille i de mængder I har behov for. Det er ikke et meget anderledes samarbejde end med andre etablerede tøjvirksomheder. 

Vi er interesseret i at sælge vores produkter i flere internet og fysiske butikker her i Danmark. Og vi vil helst undgå at vores design skal være bundet kun til en butik, med mindre det er en butikkæde. Vi vil gerne markedsføre vores mærke bredt.

Jeg har ikke erfaring med andre form for samarbejde, det er mit første projekt indenfor tøjsalg, derfor hvis du har nogle ideer til andre typer samarbejde, du er meget velkommen til at kontakte mig. 

Vi kan tilbyde jer varer af en rigtig god kvalitet, god pris, hurtig leverance, mindre bøvl med told og direkte kontakt med designeren. 

Hvis du er interesseret i at kigge på nogle demo designs, jeg kan skaffe dem i slutningen af april, da jeg skal rejse ned til Bulgarien i april for at møde min bror ang. opstart af forretning.

Med venlig hilsen

Yelena

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)