Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en der søger ris/ros for sin hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er igang med at få lavet forskellige udkast til min nye hjemmeside, jeg driver til dagligt et telemarketingbureau på Filipinerne.

Håber i gider bruge 30 sek på at skrive om alt det gode og dårlige.

Rigtig god weekend

http://projects.zubuweb.com/3m/

Mark

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Fin hjemmeside du har lavet. Noget af det første jeg tænker, er dog: Slideren på forsiden går en anelse hurtigt. Jeg kunne næsten ikke nå at læse teksten. Og så kan jeg se at det allersidste billede i slideren er et Stock-photo med vandmærker. Det skulle du måske ændre. Det giver ikke det bedste indtryk ;)

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nymarksminde,

Tak for input, jeg synes også slideren går stærkt så den bliver sat ned i tempo:)

Mark

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen,

Virkelig ikke flere der gider bruge 30 sek?

Mark

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg syntes det ser meget godt ud, sog slide er lidt for hurtigt.... og jeg syntes der mangler om os. Nogle ansigter man kan referere til så man ved hvem man snakker med:)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Makker.

Først og fremmest vil jeg sige at jeg synes dit design er super lækkert.

Derimod føler jeg at der mangler en sektion hvor man får en introduktion til hvem i er, gerne med billeder. Jeg mener det er ret væsentligt når det drejer sig om noget der foregår på Fillipinerne.

Eventuelt et eksempel på priserne. I skriver omkring prisfordele, eksemplificer dette. 

Niklas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Fin side.

Jeg lagde mærke til, at du i banneret skriver:

"Vores beliggenhed på Filipinerne gør os i stand til at tilbyde nogen andre afregningsmodeller, kontakt os for et uforpligtende tilbud!"

Andre afregningsmodeller i forhold til hvad?

Overvej at droppe at nævne Filipinerne. Mange danskere er sure over at miste jobs til østen, så måske mister du nogle kunder på det...

I stedet ville jeg skrive:

"Hos os får du nogle helt nye og anderledes afregningsmodeller. Kontakt os og hør, hvorfor vi kan gøre det billigere"

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul,

det har heller ikke været let at forklare potentielle kunder at vi ikke fysisk ligger i DK, men i bund og grund vil jeg altid fortælle mine kunder at jeg ligger på Filipinerne og det vil de givetvis også finde ud af når jeg sender en faktura med tilhørende filipinsk firmakonto :)

Men jeg behøver ikke at nævne det men de firmaer som søger efter min service (mødebooking) finder mig og et par andre bureauer tilsvarende lokaliseret i Filipinerne og jeg har ikke endnu følt jeg har mistet nogen kunder på det.

Mark

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark!

Jeg benytter i-explorer 11.0 (Quad core, 8gb ram og et heftigt nvidia grafikkort) uden hverken toolbars eller addons, udover AdobeFlash & Java.
Da jeg åbnede din hjemmeside i en ny fane, frøs hele iexplorer indtil at den var færdig med at loade din side :) (10s or so)

Overvej om der er noget uoverflødig/optimerbar kode eller billeder den loader inden de skal vises eller lignende du kan ordne, for at reducere en eventuelt freezetime for førstegangs-besøgende. (Det er ikke fedt for en kunde, hvis deres første oplevelse med jeres firma er at deres browser fryser! Tjek op på om andre oplevede det samme som jeg - Problemet var ikke til stede med Mozilla Firefox, men mange af dine potentielle kunder benytter sikkert i-explorer)

Og lidt uden for boksen - 3M Telemarketing? Jeg tænker med det samme at I er datterselskab af 3M ( http://www.3m.com/ ) , men det lader det ikke til det fra hvad jeg kan se på hjemmesiden! Hvis I ikke har fastlagt navnet, er det helt klart noget I burde overveje; om I sender et signal I ønsker, med det navn! :)

Det var hvad jeg lige kunne pege på ! Ellers en rigtig lækker hjemmeside!
Alt held og lykke herfra! :)

Vh. P.

Fra Tranum
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brugt lidt mere end 30 sek….

Det kan vi jo bare modregne hvis jeg skal bruge dine tjenester en gang… :-)

Først, veldig flot design.

Instruktive tekster.

Illustrative og gode billeder.

Jeg tænkte ikke på det store selskab 3M.

Nogle ting:

- Bilderne skifter for hurtig. 

- Flere Stockfoto med logo.

- Læs mer knappen på bilderne virker ikke.

- Samme tækst på alle bilder - burde være noget som passer med overskriften.

- En tankestreg efter 3M Telemarketing i det hvide midtfeltet på forsiden.

- Linket Læs mer i samme felt virker ikke.

- Du mangler at sætte ind den rigtige tekst under bilderne af Lead generering og Markedsanalyse på forsiden.

- Savner Om os

Men overvejende godt.

Lykke til.

mvh Øyvind

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)