Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette eWire på non-webshop Joomla side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Ved ikke om den her ligger rigtig, men jeg prøver :)

Findes her en person der kan hjælpe mig med at integrere et eWire betalings system på en almindelig webside ?

det er min side (DNA-solutions.dk) jeg godt ville ha et betalingsmodul på, men den hurtige løsning fra ewire er med email-halløj og kunder skal oprette sig her, der og allevejne, for at kunne betale, og der tror jeg sgu jeg mister ret mange kunder :)

De skriver til mig fra supporten på siden at det godt kan lade sig gøre, men efter 5 forsøg på at få afvide hvordan har jeg opgivet at snakke med dem :)

Jeg søger en integrering hvor den enten kommer med pop-up betalingsvindue hvor man med det samme skriver kort oplysninger, eller i hvert fald sender kunden over til en side de kan betale på :)

Jeg har eWire Business Light, så det skal "bare" sættes på siden :)

Håber der findes en sjæl der kan gi mit et tilbud, eller tjeneste for den sags skyld :)

Mvh
Christian H

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

For at du kan få kvalificeret hjælp, vil jeg råde dig til at  du helt konkret søger en person som kan indstille editoren i Joomla til at tillade javascript. Derefter kan du nemlig indsætte knap-koden fra Ewire, som tidligere nævnt ;)

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Jeg vil gerne tage et kig på det. Skriv gerne en PM eller mail til michael@joomlakonsulenten.dk.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofie : Ja, men den knap du kender til, fortæller supporteren mig kun er det samme som email-betalingen :) dvs, jeg er lidt vidt, for om jeg bruger den ene eller anden knap, så linker den til det samme hvor kunderne skal oprette en bruger for at kunne betale :(


Michael : Jeg har sendt en mail til dig :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)