Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er trådløse opladere det nye sorte?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg føler mig mægtig moderne for jeg har lige fået en powerbank. Fagre nye tider 

Hej herinde

Jeg føler mig mægtig moderne for jeg har lige fået en powerbank. Fagre nye tider Wink

Men nu ser jeg trådløse opladere.... DET er smart Smile

Man kan endda få en dims der kombinerer begge enheder. Altså en powerbank som virker som trådløs oplader. Så er det jo virkeligt trådløst Smile

Der er jo så mange teknik-kyndige herinde, så mon der er nogen der ved om disse rent faktisk er noget værd? Virker skidtet? Er der nogen ulemper ved dem?

Hilsen Morten

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:21

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:27

Hej Henrik

Jeg ved skam godt de findes og hvordan de i princippet virker Smile

Dog leder jeg mere efter erfaringer og meningen. Er der fx nogen børnesygdomme som der oftest er ved nyere produkttyper? Hvad er ulemperne? Ved at Samsungs kit enten kræver et andet cover end original coveret eller en lille dims inde ved batteriet...

Og så er de jo ikke helt trådløse for opladerstationen skal bruge ledning (bortset fra de trådløse opladere der samtidig kombineres med en powerbank)

Hilsen Morten

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 18:49

Jeg oplader fint min nexus 5 med en trådløs lader, den lader dog ikke så hurtig som en almindelig lader. Men nu lader jeg også min telefon om natten så om det tager 2 eller 3 timer.

Mvh.

Jesper

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:15

Det nye sorte ville det for mig være hvis bærbare computere kom med trådløs lader. Man køber en flot smart smal maskine der kan være i en flad taske MEN

Man får oven i hatten 2 meter tyk ledning med et tysk trebensstik i den ene ende, en stor transformater dims i midten og noget der ligner det stik der skal ind i min støvsuger i den anden ende - Væk er det smarte og i stedet for at glide ned i en smal lomme i rejsetasken, slæber man den med i stor selvstændig taske

Så - kom endeligt med det nye sort, der må være penge i en der kan lave noget hvor man stikker en dims i stikkontakten og den så kan sende 12 v or whatever et par meter frem trådlæst, til drift at den bærbare

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)