Jeg føler mig mægtig moderne for jeg har lige fået en powerbank. Fagre nye tider
Hej herinde
Jeg føler mig mægtig moderne for jeg har lige fået en powerbank. Fagre nye tider
Men nu ser jeg trådløse opladere.... DET er smart
Man kan endda få en dims der kombinerer begge enheder. Altså en powerbank som virker som trådløs oplader. Så er det jo virkeligt trådløst
Der er jo så mange teknik-kyndige herinde, så mon der er nogen der ved om disse rent faktisk er noget værd? Virker skidtet? Er der nogen ulemper ved dem?
Jeg ved skam godt de findes og hvordan de i princippet virker
Dog leder jeg mere efter erfaringer og meningen. Er der fx nogen børnesygdomme som der oftest er ved nyere produkttyper? Hvad er ulemperne? Ved at Samsungs kit enten kræver et andet cover end original coveret eller en lille dims inde ved batteriet...
Og så er de jo ikke helt trådløse for opladerstationen skal bruge ledning (bortset fra de trådløse opladere der samtidig kombineres med en powerbank)
Jeg oplader fint min nexus 5 med en trådløs lader, den lader dog ikke så hurtig som en almindelig lader. Men nu lader jeg også min telefon om natten så om det tager 2 eller 3 timer.
Det nye sorte ville det for mig være hvis bærbare computere kom med trådløs lader. Man køber en flot smart smal maskine der kan være i en flad taske MEN
Man får oven i hatten 2 meter tyk ledning med et tysk trebensstik i den ene ende, en stor transformater dims i midten og noget der ligner det stik der skal ind i min støvsuger i den anden ende - Væk er det smarte og i stedet for at glide ned i en smal lomme i rejsetasken, slæber man den med i stor selvstændig taske
Så - kom endeligt med det nye sort, der må være penge i en der kan lave noget hvor man stikker en dims i stikkontakten og den så kan sende 12 v or whatever et par meter frem trådlæst, til drift at den bærbare
vh John
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER