Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbningstilbud - Jeg kaster en Wordpress hjemmeside i nakken på dig!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino - lang tid siden!

Jeg har et knaldtilbud på Wordpress!

Jeg sælger 3 af mine "Køreklar Wordpress" pakker for 600 kr. ekskl. moms! Det betyder at de første 3 der melder sig her får en splinterny hjemmeside for kun 600 kr (+ et design som findes gratis eller købes, typisk $15-$50)!

Du kan læse mere på min hjemmeside: http://phpguru.dk/wordpress 

Jeg lavede min første hjemmeside i Wordpress i 2008 og det er blevet til et par stykker siden!

Jeg kan også hjælpe hvis du har brug for en PHP udivkler til dit projekt.

Meld dig her i tråden, eller send mig en e-mail hvis du er interesseret i mit tilbud!

Mvh Peter Suhm

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:24

Hej Peter

Hvad er det så man får hvis man selv skal ud og finde design? Er det installation? Eller?

Jeg har fx brug for en masse tilpasninger i mit WP template, men nogle af tilpasningerne er:

- Redigere / slette nogle af funktionerne

- slette visse sider

- oprette nye sider

- indsætte nye bannere

- indsætte ny grafik

- indsætte video

- tekster

- oma

Hilsen Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:04

Hej Morten

Tilbuddet inkluderer:

- Installation og opsætning af Wordpress

- Installation og opsætning af et tema, som man selv køber, men som jeg sagtens kan hjælpe med at finde

- Grundlæggende SEO: Installation og opsætning af et SEO plugin, opsætning af sitemap og konfigurering af pæne URL's

De ting du nævner er også nogen som jeg sagtens kan hjælpe med. Det foregår blot på timeløn. Du kan læse mere her: http://phpguru.dev/wordpress (jeg når meget på en time ;-))

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på peter@suhm.dk, hvis du vil høre mere om hvordan jeg kan hjælpe!

Hilsen Peter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)