Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god blogroll til Wordpress - med billeder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg mangler virkelig en widget eller et plug-in til wordpress, med en blogroll der fungerer OG ser lækker ud.

Jeg vil gerne have billeder på af bloggerens seneste indlæg og så (selvfølgelig) automatisk opdatering...

Mange Blogger-sites har dem, men jeg har endnu ikke fundet noget tilsvarende til mit wordpress site :(

NB: Henvendelser omkring "det kan jeg da godt fikse for dig for 1500,-" er ikke relevante - jeg går efter gratis :)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:21

Jeg ville nok vælge at sætte et fedt billede ind i tekst-widget og så nedenunder have en RRS Feed widget, hvor deres seneste indlæg kommer op - Hvis du forstår hvad jeg mener? :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 19:32

Nå ja det kan man selvfølgelig. Tak for det Tobias!

Men ville det ikke være fedest med et billede fra den gældende bloggers seneste indlæg? Hmm... Jeg tænker over det det i hvert fald. Nice!

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:49

Fandt lige hurtigt denne: http://wordpress.org/plugins/rss-image-widget/ 

Ved ikke hvor godt den virker, men ellers er der også andre alternativer, hvis du prøver at lave en Google-søgning, eller søger efter det i WordPress' plugin-database.

Jeg søgte bare efter "rss feed widget with images wordpress". :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)