Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg på Google?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Skrivehjælpen Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på, at spørgsmålet i overskriften er stillet mange gange. Jeg har i mandags "sat" min lille virksomhedAmino.dk. Min hjemmeside hedder: www.skrivehjælpen.dk. Jeg er måske for optimistisk, hvis jeg troede at den kort efter kom på Google, når der fra Amino.dk bliver linket til hjemmesiden. Men mangler jeg noget eller er jeg blot utålmodig? Læser du dette indlæg må du gerne prøve linket.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 19:42

Du er nok for utålmodigt :) Det kan tage lidt tid før du er indekseret i Google.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Feb 14
Fra  Skrivehjælpen Skrevet kl. 19:44

Hej Marc. Øv, du har sikkert ret. Vh Jan

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 19:47

Det kan være nogle uger før der sker noget. Men tit og ofte, så er du synlig langt hurtigere.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1754
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:49

Udover ventetid, hvilket er normalt, vil det nok være en fordel at overveje noget tekst på din forside.

Det er jo svært for Google, at gætte hvad din side handler om, når der bare er et kæmpe billede.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Feb 14
Fra  Skrivehjælpen Skrevet kl. 22:42

Tak for tippet. Jeg har lagt noget tekst ind i nogle meta tags, mente det var tilstrækkeligt

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1754
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:29

Jan Berndt:
Tak for tippet. Jeg har lagt noget tekst ind i nogle meta tags, mente det var tilstrækkeligt

Ja, for at blive fundet, er det teoretisk set også "nok".

Men hvis du ønsker en god placering, er det nødvendigt med en god beskrivende tekst, hvor du bl.a. anvender dit fokus søgeord i overskrift, et par gange i brødteksten og gerne som  billedfilnavn også.

Du kan eventuelt få lidt hjælp til grundlæggende SEO i denne guide til søgemaskineoptimering

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 20:11

Jan Berndt:

Jeg er sikker på, at spørgsmålet i overskriften er stillet mange gange. Jeg har i mandags "sat" min lille virksomhed på Amino.dk. Min hjemmeside hedder: www.skrivehjælpen.dk. Jeg er måske for optimistisk, hvis jeg troede at den kort efter kom på Google, når der fra Amino.dk bliver linket til hjemmesiden. Men mangler jeg noget eller er jeg blot utålmodig? Læser du dette indlæg må du gerne prøve linket.

Hej Jan

Der er rigtig mange ting, som du kan gøre for en bedre placering i Googles SERP - eller for at fremskynde indeksering.

Du kunne starte med at definere dit segment. Herefter finder du nogle bestemte ord/sætninger, som du tror din målgruppe vil bruge, når de skal finde, hvad du tilbyder..

Du laver herefter gode, spændende og relevante tekster med de ord/sætninger - og laver title tags og meta descriptions på din hjemmeside.

Igennem hele dit arbejde er det en god idé at inddrage 'call to action' f.eks. Læs her, kontakt mig, ring nu, køb nu osv.

Helt basalt og overordnet handler det om at lave godt og relevant indhold, som din målgruppe finder interessant og spændende. Sørg gerne for at varriere dit sprog, og tilstræb din hjemmeside (og tekster) er så spændende, at andre vil linke til det..

Hvis du jævnligt laver gode tekster til din side, øger du chancen for at Google hurtigere indekserer din side - og vil fremover oftere sende sin 'robot' forbi din hjemmeside - Google elsker gode tekster (ligesom din målgruppe)

Er du i tvivl om noget, så er du meget velkommen til at skrive til mig.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:29

Men! Hvorfor vil du så gerne på Google, før din side på nogen måde er klar?? Bortset fra det gætter jeg på, at linket her fra Amino er en god start. Min side blev i hvert fald hurtigt indekseret, så snart jeg i sin tid linkede fra Amino. Der gik vist bare et par timer.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:32

Du kan forresten også oprette dig en profil på Casehelp og Studyspot med link til dit website - og overvej at tilbyde studierabat (du sætter jo prisen, så du stadig får, hvad du finder rimeligt) - det giver dig mulighed for at tilføje link rundt omkring.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)